erxzn Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 hei! har et problem, skiltlysene på bilen er knust ( glasset) og det er ingen spenning mellom de tingene der pære skal være. noen som vet hvor jeg kan få kjøpt bare skiltlys? eller om jeg må kjøpe hele lista ny? og eventuelt delenummer på dette? og hvor får man kjøpt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Kan jo høre med GS bildeler, koed eller schmidemann.. Eller du kan høre med høgger om han har noen glass til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erxzn Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Det at du ikke får målt spenning kan vel komme av at check light kutter ut lyset fordi motstanden er feil/uendelig (at pæra mangler, er gåen)? Har du prøv å sette inn ei pære? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erxzn Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 har prøvd å sette inn ei pære uten å lykkes med no lys :S.. er det som er problemet... så derfor jeg lurer på om jeg kan bare kjøpe nye "lys" holdere. elr om jeg må kjøpe hele den lista liksom ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 På touring må hele lista byttes for å få nye pæreholder. Du kan flytte den gamle lista over på de nye pæreholderene for å slippe lakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erxzn Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 ok takk takk vet du hvor man får kjøpt den lista? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå