Kai-P. Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Vurderer å selge bilen min nå. Det er en '99 520i med utstyr som xenon, oppvarmet ratt (medfølger), 4 el. vinduer, svart (standard) skinn, el. rullegardin, cruisekontroll og cd-spiller. Den har gått 210' km. Bilen er i god teknisk stand og ble nettopp godkjent med justerbart senkesett. Noen små rustflekker finnes. Hva er fornuftig pris for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Jeg ga 45 for min 523 som var topp teknisk, men lite utstyr i vinter. Din har jo mindre motor, men bobbelt vanos og mer utstyr. Tror ikke du skal håpe på mye over 50k, hadde prøvd å legge den ut for 55 eller 60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Da tenker vi ganske likt. Min første tanke var 59 og deretter se an responsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Pen bil! Var jeg i markedet for en E39 er dette en bil jeg ville sett nærmere på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Jo, takk. Håper den får et godt hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Den så fantastisk ryddig ut,synd prisene på e39 er så lave for denne vil jeg si man får mye for pengene i forhold til mange andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Skal du legge den ut på nettet, ville jeg hevet den litt før jeg tok bilder. Ser veldig "ungdomsbil" ut når den er så lav. Noe jeg selv ville styrt unna om jeg ikke kjente til selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Ja, skal heve den noen cm, hadde jeg tenkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Den så fantastisk ryddig ut,synd prisene på e39 er så lave for denne vil jeg si man får mye for pengene i forhold til mange andre. Den er like ryddig som den ser ut, tør jeg påstå. En bil med høy bruksverdi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Hvor holder du til,kunne tenkt meg en titt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Jeg bor i Tønsberg, Vestfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Ikke lyst på e36 touring vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Har bil på hånda, men ellers hadde ikke det vært uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Tenker rundt 50. Ikke så alt for værst km, mange som snuser på 300. Jeg ga 40k for min 523i touring, godt utstyrt, noen tekniske feil, men lite rust, gått 251tkm. (Uten sommerhjul) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Da legger jeg meg på rundt 55 og ser hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå