polly0 Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 hei, har en Kjøretøy: BMW 520 I 24V Årsmodell: 1993 Karosserikode: E34 Motorkode: M50-B20 så det jeg lurer på er om noen kan fortelle meg ossen chip jeg skal ha til denne? har tatt bilder av hjernen men ved ikke ossen nr av disse som jeg skal bruke for å finne riktig chip takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Det er ingenting å hente ved å bare chippe en 520i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fekzen Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Jag har gjort program/chip till en del 520i med Siemens MS40.1 , anpassat för 98 oktan med vassare tändning. Det som blir skillnaden är att den drar lite bättre över turtalls registret och känns lite starkare. Bilen är dock ganska tung och motorn ganska liten så blir ingen jätteskillnad. Det går också att spara lite bränsle eftersom tändningen är mer optimalt inställd. Original är den inställd för att klara tyska Benzin på 91 oktan, som även finns i andra europeiska länder. Det går bra att skicka mig PM hvis du är intressert. Så kan jag ordna bra pris på dessa chip. Jag driver med chiptuning i Sverige. Mvh// A.Fekzen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå