BMWE39turbo Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Hei, fekk valsa bilen min idag imens eg var på skulen. Alt såg bra når ut når eg fikk tilbake bilen, men der det er valsa så er det glippe mellom innerskjerm (plastikken) og hjulbuen, og vil gjerne få det lukka igjen slik at ikkje all slags dritt kommer inn. Korleis har andre her løyst det problemet? (Gjelder bakskjermene) Er en E39 om det har noke å sei.
Reset Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 spørst hvor mye det er valsa! Vil jo tro at når det valses, så "utvider" skjermen seg, og det vil ikke plastikken gjør! Derfor blir det glippe!
babjorn Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 På E36 er det vel en gummilist på innerskjermen,er det på E39? så er det kanskje mulig å finne en gummilist som er breiere ? Det er vel kanskje bare forand å ikke bak,man har en gummilist på innerskjermen..
BMWE39turbo Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 Er gummilist framme trur eg, ikkje bak. Stemmer det reset, skjermen utvidet seg litt, det ville ikkje plastikken så den fikk en rift, og derfor glippe mellom hjulbue og plastikk øverst i hjulbuen. (litt dårlig forklart men..)
Marionette Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Hørt om en bekjent som gjorde akkurat dette men laget innerskjermen breiere ved hjelp av krympeplast, kan jo være en mulighet?
RS-Heggem Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Kjøpe deg lokari-skjermer fra M5. Litt dyre, men er verdt det. Du får bedre plass bak der og. (nei, jeg mener ikke selve innerskjermen)
BMWE39turbo Skrevet September 8, 2012 Forfatter Skrevet September 8, 2012 Lokari skjermer bak altså? Trudde de kun var framme man fikk til? Men vis gjerne til en link, setter stor pris på det, bilen ska gjennomgå en oppussing i vinter så viktig å ha smådetaljene på plass
RS-Heggem Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 http://www.bmwtips.com/tipsntricks/M5Liner/M5Liner.htm Her ser du. Da blir det mye bedre plass til dekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå