Vilkkke123 Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Hei Folkens! Jeg har kjøpt en OBD2 blutooth dongel fra teknikkmagasinet. Men jeg får ikke den til å fungere. Bruksanvisningen som fulgte med, var en mikro cd-rom som ikke passer på macen min. Har noen av dere erfaring med denne bluetooth enheten fra teknikkmagasinet? Er det bare drit, må jeg kjøpe en dyrere versjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 fUNKER IKKE MED MAC VETTU... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 kunne ikke sagt det bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilkkke123 Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Takk for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Bare hyggelig å kunne hjelpe når folk ikke forstår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Du har ikke en litt over snittet bra mobiltelefon da? Jeg bruker obd2 bluetooth med htc senstaion xe uten problemer. Brukte iphone 3gs også, men den er jailbreaket, noe den var nødt til og være for i det hele tatt og kunne funke med bluetooth eneheter. Det krevde også noen programmer og innstillinger for å funke, så det ble en del knoting før det funket, noe det forsåvidt heller ikke gjorde. Ustabilt som faen, men fikk nå kjørt ett par diagnoser før jeg fikk lys til og knuse hele iphone. Dette hjalp deg ikke en dritt med tanke på mac'n, men mulig du finner noen programmer som kan hjelpe deg på vei med den også. Har desverre null peil på mac. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilkkke123 Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Du har ikke en litt over snittet bra mobiltelefon da?Jeg bruker obd2 bluetooth med htc senstaion xe uten problemer. Brukte iphone 3gs også, men den er jailbreaket, noe den var nødt til og være for i det hele tatt og kunne funke med bluetooth eneheter. Det krevde også noen programmer og innstillinger for å funke, så det ble en del knoting før det funket, noe det forsåvidt heller ikke gjorde. Ustabilt som faen, men fikk nå kjørt ett par diagnoser før jeg fikk lys til og knuse hele iphone. Dette hjalp deg ikke en dritt med tanke på mac'n, men mulig du finner noen programmer som kan hjelpe deg på vei med den også. Har desverre null peil på mac. Macen var KUN for å lese bruksanvisningen. Men jeg skal prøve med min gamle mobil å se hva som skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Du har ikke en litt over snittet bra mobiltelefon da?Jeg bruker obd2 bluetooth med htc senstaion xe uten problemer. Brukte iphone 3gs også, men den er jailbreaket, noe den var nødt til og være for i det hele tatt og kunne funke med bluetooth eneheter. Det krevde også noen programmer og innstillinger for å funke, så det ble en del knoting før det funket, noe det forsåvidt heller ikke gjorde. Ustabilt som faen, men fikk nå kjørt ett par diagnoser før jeg fikk lys til og knuse hele iphone. Dette hjalp deg ikke en dritt med tanke på mac'n, men mulig du finner noen programmer som kan hjelpe deg på vei med den også. Har desverre null peil på mac. Macen var KUN for å lese bruksanvisningen. Men jeg skal prøve med min gamle mobil å se hva som skjer! Om ikke det funker vil jeg tippe at bruksanvisningen ligger på nett som en PDF. Finner den sikker ved å dytte de riktige søkeordene inn i Google Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå