Gå til innhold

Lamdasonde problem

bloppe
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ny lamdasonde fra schmiedmann i dag, men når jeg skulle montere den passet ikke pluggen. En annen ting er at ledningene på den nye fra schmiedmann er svart, grå og 2 hvite. PÅ den gamle var ledningene rød, gul, svart og hvit. På bildet hos smiedmann kan man i hvertfall se rød, hvit og svart ledning, og tipper da at den siste er gul. I følge boksen til den jeg fikk fra schmiedann, har jeg fått riktig sonde.

Spørsmålet mitt er om noen fraråder mot at jeg lodder over den gamle pluggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ny lamdasonde fra schmiedmann i dag, men når jeg skulle montere den passet ikke pluggen. En annen ting er at ledningene på den nye fra schmiedmann er svart, grå og 2 hvite. PÅ den gamle var ledningene rød, gul, svart og hvit. På bildet hos smiedmann kan man i hvertfall se rød, hvit og svart ledning, og tipper da at den siste er gul. I følge boksen til den jeg fikk fra schmiedann, har jeg fått riktig sonde.

ikke noe problem å bruke den du har fått, bare få rett ledninger på rett plass.

på universal sondene til bosch så følger det med brugsanvisning som viser hva de forskjellige ledningene er.. jeg huskte ikke dette i hode men søk litt på google.

Tror det er sånn:

2 svarte = 2hvite.. dette er til forvarming så samme hvilken som blir loddet sammen.

Blå = Svart

Hvit å grå

Rett meg om jeg har feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe problem å bruke den du har fått, bare få rett ledninger på rett plass.

på universal sondene til bosch så følger det med brugsanvisning som viser hva de forskjellige ledningene er.. jeg huskte ikke dette i hode men søk litt på google.

Tror det er sånn:

2 svarte = 2hvite.. dette er til forvarming så samme hvilken som blir loddet sammen.

Blå = Svart

Hvit å grå

Rett meg om jeg har feil ;)

ser nå du hadde andre farger :P

et lite søk her på forumet eller google så får du svar på hvilke du skal lodde sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...