///FredriK.S Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Stress, å kjøre bilen opp på plankebiter, jekke opp bilen, justere, senke ned bilen igjen på kaia, og gjøre det samme når jeg har kommet over. Ser ut til at vi kanskje tar en annen bil Prøvde å kjøre inn på jobb i går også, gikk ikke :/ Så tviler på jeg kommer meg inn på båten gitt. bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 vel, hev og senk den før og etter turen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 ja, ingen som snakket om å justere opp og ned på kaien det der er vel ubrukelig lavt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Praktisk med en bil som er så lav at du ikke kan bruke den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Hehe, helt ubrukelig er det jo ikke. Men for å komme seg til sverige, ja. Går ihvertfall ike på horten/moss ferja. Drøbaks tunellen nytter ikke pga de små og korte dumplene før tunellen... Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Må jo ikke kjøre rett fram, det går jo aldri Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Ble til at bilen ble heist på fredagen, tokk med jekk og plankebiter på turen. Kom over til strømstad, første parkeringa jeg kom til, så ble den justert ned igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå