winchester Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Bilen befinner seg i Møre og Romsdal, 6390 Vestnes. EU-godkjent 5. september 2012, årsavgift ikke betalt. Gratis omregistrering innen 1 mnd. Her har du en god bruksbil i 2 år fremover. Bilen har gått 192 000 km. Den har ikke vært i bruk på vei siden 2008, bare stått lagret innendørs. Den gikk gjennom EU med 1 feil, dugg i nærlys høyre framme. Dette vil bli fikset før salg. Bilen mangler også taktrekk på grunn av forrige eier, samt kupeviften er ikke i drift - dette vil også bli fikset før salg. Lakkmessig er den ikke et glansbilde, men en fin og pålitelig bruksbil. Det mangler også en dørlist på førerdøren, den chrome på toppen. Den står på originale korkfelger med gode dekk. Litt rust og bulker her og der, men ikke noe på bærende konstruksjoner som jeg har sett. Nylig byttet tennplugger, olje, oljefilter, kjølevæske og termostathus, samt rutelister på front og bakrute byttet ut med sorte. Oppdateres med informasjon om jeg har glemt noe. Bilder kommer senere. Bilen på EU-godkjenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Solgt enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Denne har jeg nok valgt å beholde i vinter selv, skal få seg en overhaling så blir den lagt ut til salg igjen til våren når den andre bilen skal få fullt fokus. Her er den per dags dato. Du har vel tittet innom dieselprosjekttråden min en gang, så der blir denne også lagt inn nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Denne har jeg nok valgt å beholde i vinter selv, skal få seg en overhaling så blir den lagt ut til salg igjen til våren når den andre bilen skal få fullt fokus. Her er den per dags dato. Du har vel tittet innom dieselprosjekttråden min en gang, så der blir denne også lagt inn nå. [ Bilde ] Ok, men gi gjerne beskjed, da, sikler på E30 igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Hehe, skal prøve å huske på det. E30 er moro å sikle på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg