Knuiser87 Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Hei! Er det noen som har diagnoseverktøy som passer til en e36 328i (95-mod), som kunne tatt en diagnose på min bil mot en billig penge? Helst i nærheten av Trondheim! Følgende lamper lyser som midtnattsoler: - ABS - ASC - AIRBAG Forsøkte å reparere ASC i går, da jeg til mine store skrekk fant ut at forrige eier har "forsøkt" å reparere denne ved hjelp av teip (ledningsbrudd flere steder), og at en av ledningene faktisk ikke var koblet til i det hele tatt lenger... Dette var selvfølgelig godt gjemt bak masse klissete teip... :S Fikk ordna opp i de 3 ledningene til ASC, men forstår det slik at ABS'en må virke for at ASC skal virke? Da hadde det vært fint å vite om det er ABS sensorene som er ødelagt (og hvilke).
hsd Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 betalte vell 300 kr sist jeg tok diagnose på verksted, betaler jo ikke en privatperson noe mindre dersom man får hjelp.
Knuiser87 Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 Ah... Da er det kanskje ikke så mye å hente nei Trodde det kostet 800-1000 kr jeg. Kan vel sjekke de ABS-sensorene med et multimeter og, men litt mer ork
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå