Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan er rabatt avtalene? Det står dere har rabatt med gjensidige. Vurderer å melde meg inn, men hvor bra er egentlig denne rabatten? Per dags dato skal Gjensidige ha dobbel pris i forhold til det jeg betaler i dag...

Har ikke hørt om noen som har fått dårligere pris enn hva de har hatt fra før ( enda).

Alt dette er jo avhengig av bosted, km, garasje, ++ Hvis du skal ha banekjøring var eneste alternativet unison som bmwccn hadde avtale med, men de har ikke dessverre ikke den avtalen lenger. ( http://bmwccn.no/unison-sier-opp-avtalen/ )

Tips: IKKE legg inn bilene dine i kalkulatoren på nettsiden FØR du ringer kontaktpersonen som er oppgitt når du har logget inn. (Vi har egen person som tar seg av forsikring til alle E30Meet medlemmene)

Oj, det var jeg ikke klar over. Har Unison nå, med en meget god avtale. Får se hva den nye prisen blir, men hvis de legger seg på gjensidige nivå blir det hade bra.

Gjensidige skal ha 11 000 for min bil med 16 000 km. Hos Unison betaler jeg 5500. Hvordan får man eventuelt E30 meet avtalen? Må man ringe dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan er rabatt avtalene? Det står dere har rabatt med gjensidige. Vurderer å melde meg inn, men hvor bra er egentlig denne rabatten? Per dags dato skal Gjensidige ha dobbel pris i forhold til det jeg betaler i dag...

Har ikke hørt om noen som har fått dårligere pris enn hva de har hatt fra før ( enda).

Alt dette er jo avhengig av bosted, km, garasje, ++ Hvis du skal ha banekjøring var eneste alternativet unison som bmwccn hadde avtale med, men de har ikke dessverre ikke den avtalen lenger. ( http://bmwccn.no/unison-sier-opp-avtalen/ )

Tips: IKKE legg inn bilene dine i kalkulatoren på nettsiden FØR du ringer kontaktpersonen som er oppgitt når du har logget inn. (Vi har egen person som tar seg av forsikring til alle E30Meet medlemmene)

Oj, det var jeg ikke klar over. Har Unison nå, med en meget god avtale. Får se hva den nye prisen blir, men hvis de legger seg på gjensidige nivå blir det hade bra.

Gjensidige skal ha 11 000 for min bil med 16 000 km. Hos Unison betaler jeg 5500. Hvordan får man eventuelt E30 meet avtalen? Må man ringe dem?

Unison er konk, de er tatt over av SR bank, og Bmwccn har ikke avtale med de mer.

har sendt deg en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unison er konk, de er tatt over av SR bank, og Bmwccn har ikke avtale med de mer.

Til informasjon så er ikke Unison konkurs. De har i 2 år vært eid av sparebank1. Spørsmålet er vel heller om Unison skal integreres helt i Sparebank1 sin portefølje.

Ok! da er jeg feilinformert! Beklager det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i år må jeg bare komme meg på dette :D

i fjord hadde jeg prøveskilter og alt var klart til og dra. så stoppa jeg på en besinstasjon og fylte full tank.

da spruta det ut bensin under bilen :P og det var bare og sette nesa hjemover og begynne og skru :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

For E30Meet har 2012 vært et veldig flott år.

Vi arrangerte et to dagers treff på Rudskogen uten de store problemene. Mye flotte biler i utstilling med gode premier til vinnerene. Ryddig kjøring og ikke minst mye kjøretid for de kjøreglade. Vi har i år hatt æren av deltakere fra hele landet, og noen fra utlandet.

Vi har fått artikkel i både Gatebil og Performance BMW som gjør at vi kan vise frem deltakerene sine biler for hele verden.

Vi har også kommet igang med ClubE30Meet som iløpet av kun 2 uker har fått godt over 100 Medlemmer, Medlemmer som får gode rabatter hos bedrifter vi har avtaler med og ikke minst lavere pris på våre treff, og jammen vil det ikke komme flere fordeler fremover også!

Vi føler at vi er igang med å skape et nytt og mer samlet BMW miljø i Norge og vi er veldig glade for at nettopp DU følger med oss og er med på å skape dette nye miljøet.

Jeg vil veldig gjerne takke Ehrnst, Kristov, Sømme og Løken for utmerket arbeid med E30Meet som er viktige brikker for at E30Meet er hva det er og hvor mye bedre det kommer til å bli!!

Takk til alle som har fulgt oss gjennom 2012!

Jeg håper dere alle får en fin kveld og ønsker dere et riktig godt nytt år hvor jeg gleder meg så utrolig mye til vi sees igjen på treff til sommeren.

-Trond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at man får tilgang til rabattavtalene umiddelbart når man melder seg inn! Enkelte butikker krever dog at man sender mail med navn og medlemsnr før det er aktivert, men den prosessen tar maks en arbeidsdag.

Kan være smart å få knabbet til seg rabatter nå som man er igang med et nytt år og skal handle deler og bilpleie utstyr til bimmerene! :) Handler man litt kan man spare mye penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at man får tilgang til rabattavtalene umiddelbart når man melder seg inn! Enkelte butikker krever dog at man sender mail med navn og medlemsnr før det er aktivert, men den prosessen tar maks en arbeidsdag.

Kan være smart å få knabbet til seg rabatter nå som man er igang med et nytt år og skal handle deler og bilpleie utstyr til bimmerene! :) Handler man litt kan man spare mye penger!

Mulig interessert i medlemskapet, men siden jeg ikke har e30 så hadde det vært greit å få en oversikt over rabattavtaler. Finner det ikke på hjemmesiden.

Kan tenke meg at det er løsningen til å få flere medlemmer uten e30.

Ser det står liste på siden, men står ingenting om prosenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at man får tilgang til rabattavtalene umiddelbart når man melder seg inn! Enkelte butikker krever dog at man sender mail med navn og medlemsnr før det er aktivert, men den prosessen tar maks en arbeidsdag.

Kan være smart å få knabbet til seg rabatter nå som man er igang med et nytt år og skal handle deler og bilpleie utstyr til bimmerene! :) Handler man litt kan man spare mye penger!

Mulig interessert i medlemskapet, men siden jeg ikke har e30 så hadde det vært greit å få en oversikt over rabattavtaler. Finner det ikke på hjemmesiden.

Kan tenke meg at det er løsningen til å få flere medlemmer uten e30.

Ser det står liste på siden, men står ingenting om prosenter.

cvx2bgma3iijaivc6l9f.png

087yqrrncfgvtaqn7d4f.png

5bpaf2btdochmhqhqdyn.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...