Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk kalenderen i dag jeg også!:) utrolig kult at min e30 var med sammen med de 11 andre råe e30 ene!

Men litt info om vær bil på vær måned hadde vært på sin plass synes jeg og ikke minst alle burde fått navnet sitt på bilde av bilen sin, noen hadde fått det, noen hadde ikke...men dette er kansje noe dere kan rette opp i vis dere skal lage flere!? Men ellers en bra kalender! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kalenderen i dag jeg også!:) utrolig kult at min e30 var med sammen med de 11 andre råe e30 ene!

Men litt info om vær bil på vær måned hadde vært på sin plass synes jeg og ikke minst alle burde fått navnet sitt på bilde av bilen sin, noen hadde fått det, noen hadde ikke...men dette er kansje noe dere kan rette opp i vis dere skal lage flere!? Men ellers en bra kalender! :)

Det er ingen navn på eiere av bilene, men de som spurte om det har kreditert fotografen, det er de navnene som er litt diskre i bildene. Neste år kan vi få til noe tekst i tillegg til bildene, det kan vi jo se litt nærmere på, da har vi også god tid til å lage kalenderen, ble brått med tid iår! :)

Men håper kalenderen var fin iallefall, selv er vi veldig fornøyd med kvaliteten på papiret og bildene!

Håper også at alle kalenderene kom trygt frem i posten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen navn på eiere av bilene, men de som spurte om det har kreditert fotografen, det er de navnene som er litt diskre i bildene. Neste år kan vi få til noe tekst i tillegg til bildene, det kan vi jo se litt nærmere på,

God ide, men navn på eier sammen med bildet bør gjerne være noe eier selv sier definitivt ja til, siden det kan gi uærlige sjeler et signal om hvem som har grom bil som er verd å stjele. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen navn på eiere av bilene, men de som spurte om det har kreditert fotografen, det er de navnene som er litt diskre i bildene. Neste år kan vi få til noe tekst i tillegg til bildene, det kan vi jo se litt nærmere på,

God ide, men navn på eier sammen med bildet bør gjerne være noe eier selv sier definitivt ja til, siden det kan gi uærlige sjeler et signal om hvem som har grom bil som er verd å stjele. ;)

Selvsagt! Det har vel heller ikke vært praktisert at navn på eier står i bildene, Men hvis man ønsker det så skal det jo helt klart være mulig. På en annen side prøvde vi å lage en clean kalender iår, og det tror jeg vi lykkes med.

Det er forøvrig fortsatt noen få kalendere igjen, de kan kjøpes på nettsidene våre når de åpner igjen på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...