e30meet Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Hei, jeg og en kompis lurer på en ting. Begge av oss er medlem av klubben, og tittet litt på denne avtalen med Stamsaas siden det er vår lokale BMW forhandler. Vi skal begge ha bil på service snart. Vil denne avtalen med Stamsaas også gjelde for ting som service? Hei, Jeg har snakket med Stamsaas nå, og rabatten gjelder også på Service hos dem. Du får også 15% rabatt på deler, 15% rabatt på arbeid og Fastpris på hjulstillingskontroll Biler med vanlig styring 1500,- Med active steering 1800,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Utrolig bra! Kjempe jobb dere har gjort på veldig kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Ny rabattavtale idag : Oljelageret.no Du får 15% på alle varer. gjelder ikke tilbudsvarer eller varer på kampanje. Fri frakt på alle ordrer over 500,- sjekk ut www.oljelageret.no De som er medlemmer kan logge seg inn og finne rabattkoden, Husk å skrive med medlemsnr når du bestiller. For de som ikke er medlem kan du bli medlem her : www.e30meet.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 For de som er på facebook og ha tenkt seg til E30Meet kan det være en ide og følge arrangementet her : http://www.facebook.com/events/436453159759392/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Og for de som ikke har det så vil de gå glipp av info og oppdateringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Nei, da følger man med på nettsidene våre e30meet.com All viktig info kommer her før facebook! Vi jobber med nyhetsbrev på nettsiden vår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Kanon, da kan jeg holde meg borte enda litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Er skummelt hvor integrert facebook er i hverdagen, ikke bare for det sosiale venner imellom, men markedsføring, reklamering og distribuering. hørte senest igår på radioen om et firma som hadde kursing i markedsføring på facebook! det går for langt tror faktisk det har gått for langt, så om facebook hadde kræsjet nå, så ville "verden" stoppet for et par dager og folk ville fått abstinenser. syke tilstander! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Uten at det skal bli en diskusjon her, så er jeg helt enig. Ser flere og flere mindre bedrifter som har hatt nettsider, hvor det nå står "vi vil ikke lenger oppdatere her, følg oss på facebook".. Internett er på så måte i ferd med å flytte inn i facebook.. Dagens nyfødte kommer vel knapt til å vite om "internett".. kun Facebook NUFF SED Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Vi har fått ny rabattavtale med www.carglass.no Hurtigruta Bilglass bytter alt av glassruter samt kan bistå med profesjonell montering av solfilm. Dette gjelder i Oslo, Stavanger og Ålesund. 24t telefon. Som medlem får man blant annet Kr.500,- i rabatt på glassruter på biler med forsikring. Logg deg inn på nettsidene våre og se alle rabattene fra Hurtigruta Bilglass! Vi kommer utover våren også til å ha bedriftsbesøk hos Hurtigruta bilglass, Her vil det bli utstilling av våre biler og enkelte medlemmer vil få byttet rute, og fikset steinsprut skader helt gratis! Det vil også bli servert mat på disse besøkene. Følg med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Vi har blitt 8 nye medlemmer denne helgen, velkommen i klubben! Overskuddet av medlemskapspengene kommer godt med til utstyr vi ønsker å kjøpe inn til treffet 21&22juni! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Nærmer det seg snart 545 medlemmer nå? (Jeg vil jo bli medlem #545, hehe...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Tar nok en liten stund, vi nærmere oss 140 stk nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Kom akkurat på at jeg må begynne å skru... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Kunne det vært en ide og hatt bimmers nick på bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå