Pedi Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Påmeldt banekjøring og utstilling... Blir nok mer utstilling og skittpreik enn banekjøring for min del da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Meldt meg på banekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Påmeldt banekjøring og utstilling... Blir nok mer utstilling og skittpreik enn banekjøring for min del da Pingle! Trudde vogna di skulle brukes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Haha, betyr ikke at den må slite ut 142345 sett med dekk for det... "Brukes" er vel et begrep jeg strekker lengre enn banekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Da var jeg også påmeldt utstilling og banekjøring, gleder meg til å få kjørt MYE på den banen for engangsskyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 S. 1 Er oppdatert med påmeldte biler. Nesten 40 biler på litt over 3 timer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Finnes det noen tråd om den danske e21'en med s14? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Da var jeg også påmeldt. Blir min første banekjøring med BMW i Norge. Spennende, håper på snille værguder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Ja, kun disse værgudene som kan fucke opp dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 S. 1 Er oppdatert med påmeldte biler. Nesten 40 biler på litt over 3 timer!! Gleder meg over tallene på deres vegne. Kan jeg spørre om hvor mange dere minimum HÅPER på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 S. 1 Er oppdatert med påmeldte biler. Nesten 40 biler på litt over 3 timer!! Gleder meg over tallene på deres vegne. Kan jeg spørre om hvor mange dere minimum HÅPER på? Det er veldig bra tall! Vi håper så mange som mulig melder seg på! Vi har et mål om totalt 300 biler tilsammen på dette treffet med banekjøring og utstilling. Og jeg skal love deg at vi kommer til å gjøre alt vi kan for å nå målet vårt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Klokken 16.00 får alle som er medlemmer mail med info for påmelding. Hmmm.. pussig, ingen mail kommet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Sjekk søppelpost, den kom der til meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-A_84 Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Klokken 16.00 får alle som er medlemmer mail med info for påmelding. Hmmm.. pussig, ingen mail kommet... Sjekket søppelpost? der fant jeg min mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Der vart'n ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå