Pedi Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Hvorfor e39 snakeoil Det er en 525TDS oljebrenner jeg har, så tilnavnet "Snake Oil'en" er bare et tullball-kallenavn jeg har på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Haha, såpass Har du en tråd på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Vet ikke helt hvor gira jeg er på å kjøre nedover, men min kjøring og 2.8l så blir den å drikke litt. Det blir vel ikkje så gale ? Eg kjører fra Sveio med M5 en min bruker nok ikkje noe mindre den hell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Dere klarer da å avse litt cash så dere får kjørt? koster jo med fly også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Dere klarer da å avse litt cash så dere får kjørt? koster jo med fly også! Klart det, det eg tenker minst på er kor mye bensin det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Haha, såpass Har du en tråd på den? Ingen tråd på den, er bare en brukskjerre til-fra jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Dere klarer da å avse litt cash så dere får kjørt? koster jo med fly også! Fly er 500 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Hver vei? jeg brukte 650-ish fra oslo til kristiansund med 523 i fjor, så bruker vel ikke så mye mer på 528? Vet jo ikke hvor du bor hen da men.. Btw, så er rygge enklere å fly til når man skal til rudskogen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 500kr i fly begeg veier fra tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Da blir det litt annerledes da skjønner jeg deg godt brukte vel 1500,- en vei i bensin når jeg kjørte dit:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Kanskje man kjører bare for turen sin del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Få med deg en kamerat, eller sleng deg på noen av de andre tromsøgutta er jo to nybakte m3eiere som helt sikkert skal nedover med bilene sine;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Ja, så vidt jeg vet skal både knut å kenneth nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Oppdatert påmeldingslista, noen nye påmeldte idag! Håper vi får inn enda flere til påmelding, det gjør det lettere for oss å få oversikten over hvor mye utstyr vi vil kunne trenge på treffet! All honnør til de som melder seg på tidlig! Vi gleder oss til treffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Kommer om jeg er hjemme og bilen blir ferdig. Om ikke den blir ferdig, så har jeg vel en nødløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå