Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er gratis for publikum.

Men jeg liker ikke de tendensene som har kommet frem i tråden her på de siste sidene hvor noen mener at de har for liten motor for å kjøre på bane, eller at bilen er for stygg til å stå i utstilling. Det er ingenting som heter å være for treig på banen, og det er ingen som får pris for styggeste bil på treffet. Man har det man har, alle er på forskjellige stadier i livet og det er INGEN som krever at man skal ha det raskeste, eller at man skal ha brukt en million på utstillingsbilen sin.

Selv kjørte jeg en dausliten 320i på det første treffet, men fy faen så gøy det var!!

Jeg anbefaler alle å komme med det de har, her er vi en fin og sosial gruppe, det er ingen som står med pekefingeren mot deg hvis du har metervis med dekkstrekk eller rust på forskjermen. Målet er at vi skal ha det gøy, og for at vi skal vise frem bilparken BMW entusiaster faktisk kjører rundt med, vi trenger ikke å sminke på sannheten.

Jeg er sikker på at dersom du stiller ut bilen vil den få oppmerksomhet enten den er helt original, modifisert, shabby eller dønn strøken.

Og på banen er det jammen ikke sikkert at de som har de største motorene som er de som kjører fortest!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gratis for publikum.

Men jeg liker ikke de tendensene som har kommet frem i tråden her på de siste sidene hvor noen mener at de har for liten motor for å kjøre på bane, eller at bilen er for stygg til å stå i utstilling. Det er ingenting som heter å være for treig på banen, og det er ingen som får pris for styggeste bil på treffet. Man har det man har, alle er på forskjellige stadier i livet og det er INGEN som krever at man skal ha det raskeste, eller at man skal ha brukt en million på utstillingsbilen sin.

Selv kjørte jeg en dausliten 320i på det første treffet, men fy faen så gøy det var!!

Jeg anbefaler alle å komme med det de har, her er vi en fin og sosial gruppe, det er ingen som står med pekefingeren mot deg hvis du har metervis med dekkstrekk eller rust på forskjermen. Målet er at vi skal ha det gøy, og for at vi skal vise frem bilparken BMW entusiaster faktisk kjører rundt med, vi trenger ikke å sminke på sannheten.

Jeg er sikker på at dersom du stiller ut bilen vil den få oppmerksomhet enten den er helt original, modifisert, shabby eller dønn strøken.

Og på banen er det jammen ikke sikkert at de som har de største motorene som er de som kjører fortest!!

Da tar man oppfordringa og prøver vogna på bane, skal støtte noe som dette hær med noen kroner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler alle å komme med det de har, her er vi en fin og sosial gruppe, det er ingen som står med pekefingeren mot deg hvis du har metervis med dekkstrekk eller rust på forskjermen. Målet er at vi skal ha det gøy, og for at vi skal vise frem bilparken BMW entusiaster faktisk kjører rundt med, vi trenger ikke å sminke på sannheten.

DETTE er NØYAKTIG holdningen jeg har savnet andre plasser. :applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, ett par kompiser var å kjørte på rudskogen nå i helgen med en E36 316i, og de er helt bitt av basillen: "F@£n så kult!"...

Noe av det morsomste jeg har vært med på hva gjelder banekjøring er da jeg for mange år siden kjørte en A3 (Gud forby) 1.6 på våler og lå å jaget 2 stk TT 225hk og en Audi s3 runde på runde... i pit'en etterpå pratet de med hverandre og var oppspillt over hvor fort de hadde kjørt.. (i sine fancy kjøredresser og sko)... hihi.. Hadde ikke vært på langt nær like moro å prestert det samme med 300hk under panseret.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke se gjennom hele tråden, men hav er prisen?

For medlemmer

Utstilling m/premiering 300,-

Utstilling m/premiering +2 dager banekjøring 1000,-

Jeg og M3 Yngve diskuterte litt igår om hvor mange antall heat det kan bli på dette treffet.

Vi har totalt 21 timer med kjøring disse to dagene, Det betyr at man får MINST 25 drifte heat og MINST 25 Spor heat på banen. (1 heat = 18min) da har vi kalkulert inn div avkjøringer ++ Hvis man er gira på å kjøre mye, så får man kjørt mye.

Og for M3Yngve sin del så betyr det at han må ha med ca 40stk dekk!! 8) 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...