Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

Det er jeg som har fått låne støymåleren fra e30meet! :D

Jeg tok en kjapp test, der jeg holdt støymåleren i ene hånda, og telefonen i den andre. Jeg har en Samsung s2, og brukte appen: DB sound meter.

Jeg testet ved å holde dem med lik avstand fra en radio, og så etterpå hva max utslaget var på begge målerene.

På støymåleren fikk jeg: 95,2 db

På telefonen fikk jeg: 71,9

Det var varierende hvor stor differansen var mellom de ulike målerene, telefonen virket til å være veldig ustabil. Dette var ca en gjennomsnittlig måling, kansje litt større differanse her en snittet.

Det må også nevnes at telefonen min nermer seg 2 år gammel, og det kan jo muligens spille inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle dere ikke ettersende E30 klistremerker til oss som meldte oss inn før det blei lagd?

Og nå må du få med meg på lista over påmeldte snart :)

Jo, Men det ble litt dårlig kvalitet på de, så vi må lage nye, tar tak i det utover høsten, akkurat nå er det alt for mye å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg påmeldt med en e46 325Ci. Da har jeg en god grunn til å få skikk på sakene til 21 juni :) Gleder meg :)

Tøft! Det blir kolonnekjørng fra Stavanger til E30Meet, det blir også fra Ålesund, bergen og fra Nord. KOmmer mer info om dette! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det blir ordinær pris for alle for påmelding til treffet etter 1.Mai! dvs 1200,- for kjøring og utstilling m/premiering. og 500,- for kun utstilling m/premiering

Det lønner seg og melde seg på treffet på forhånd, det blir mindre kø på treffet og vi slipper å bruke mye tid på å ta imot betaling der, Er man medlem og betaler på forhånd kan man lett kjøre rett inn kun ved fremvisning av medlemskortet på treffet! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på å melde meg inn i klubben men er det mulig å finne ut på forhånd hvor mye rabatt man får gjennom han der Martin? :) ringte Gjensidige nå men di viste ingenting

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Du kan med trygghet melde deg inn uansett, du tjener det jo inn uansett om du handler noe bmw relatert eller bilpleie..

Martin gir vertfall bra priser på bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har satt opp et lite forum på nettsiden vår, det er 3 kategorier, den ene heter kolonnekjøring og er kun for innloggede medlemmer, her diskuterer vi og setter opp kolonnekjøringer til treffet, og vi gjør det på en slik måte at Biltilsynet ikke kan følge med på det., da skal det ikke være så stor fare for at en hel gjeng blir stoppet i kontroll! :)

http://www.e30meet.com/forum/index.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...