Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

Regner med at det blir opprettet ett meget oversiktlig og raskt opplegg for varsling om kontroller treffdagene, så man kan sjekke oftere og oftere jo nærmere skogen man kommer ;)

Det gjør det!

Vi jobbe litt med å finne ut hvilken app som er best til dette, mest sannsynlig twitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

som sagt, vi vet jo ikke om alle kontroller. Vi vil jo selvfølgelig benytte samme #tagger dersom vi publiserer info om kontroll fra vår konto. Det eneste som trengs å gjøres er å bestemme hvilken tag som skal brukes for å kommunisere dette. Det finner vi nok ut av innen den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker som så at Twitter eller Facebook veggen kan lett bli overlesset med meldinger disse dagene, slik at viktige meldinger om nettopp dette forsvinner i mengden. Kanskje en egen konto til kun dette...

Som nevt lengre oppe, bruk f.eks #e30meet som hashtag på twitter så går vell det fint :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mer at det kanskje vil komme 50 tweets om "fått plass, e30meet ruler, plassen fyller seg, mye fete biler, første bil på banen" etc etc mellom hver kontroll melding så kan det jo bli litt vanskelig å holde seg oppdatert mens man kjører... Ikke vet jeg, bruker ikke Twitter men ser for meg at #e30kontroll eller noe i den duren hadde gjort susen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mer at det kanskje vil komme 50 tweets om "fått plass, e30meet ruler, plassen fyller seg, mye fete biler, første bil på banen" etc etc mellom hver kontroll melding så kan det jo bli litt vanskelig å holde seg oppdatert mens man kjører... Ikke vet jeg, bruker ikke Twitter men ser for meg at #e30kontroll eller noe i den duren hadde gjort susen..

Enig i det :) Det kan fort bli mye rot viss det skal postes på e30meet på facebook.

Eg bruker heller ikkje Twitter. Hadde vert topp med en egen app eller side bare for dette så folk kan legge ut info på veien opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det kanskje #e30kontroll. taggen har ingenting med kontoen å gjøre :)

Når det gjelder batterifeste så er stropp godt nok så lenge ikke det løsner når man drar i det, det skal heller ikke kunne skli ut av stroppen. Selv kjører jeg med originalt feste med en lastestropp i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått litt aktivitet på forumet vårt på kolonnekjøringsdelen, det er kjempebra! Veldig greit og vite at man kan reise samlet til treffet, det er jo tryggere dersom det skulle skje noe med bilen på turen, og at reisetiden vil føles mye kortere! sosialt og gøy også! :)

Nå begynner det virkelig å nærme seg E30Meet 2013, vi gleder oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...