Silverboy Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Www.e30meet.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Noen som vet hvor mange biler det var på bmwccn treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Får håpe bremsesylinderen dukker opp i tide da. Ellers blir det montering av veltebøyle og kanskje bytte olje på diffen hvis vi rekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 E30Meet er heller ikke en fyllefest, det holder med et par tre øl. Oooops! En six-pack på hele helga altså? Dere er jo strengere enn kjerringa mi, hehe... Publikum kommer gratis inn. Det blir ikke noe storkontroll av camperene, men vi håper jo at dere støtter opp om E30Meet når vi tilbyr gratis camp! Et tips til camperene fra meg, er at alle tar med seg en rull med boss-sekker (som jeg selv også vil gjøre) - slik at vi kan iallefall ta vår egen drit i sekker etterhvert som det spises og drikkes... Jeg vil ikke at det skal se ut som en slagmark etter meg iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 E30Meet er heller ikke en fyllefest, det holder med et par tre øl. Oooops! En six-pack på hele helga altså? Dere er jo strengere enn kjerringa mi, hehe... Publikum kommer gratis inn. Det blir ikke noe storkontroll av camperene, men vi håper jo at dere støtter opp om E30Meet når vi tilbyr gratis camp! Et tips til camperene fra meg, er at alle tar med seg en rull med boss-sekker (som jeg selv også vil gjøre) - slik at vi kan iallefall ta vår egen drit i sekker etterhvert som det spises og drikkes... Jeg vil ikke at det skal se ut som en slagmark etter meg iallefall... Er du kompis med Måte? Drikk med han;) Når det gjelder å rydde opp etter dere selv, er vel det en selvfølge blant voksne folk. Uansett meget bra at du tar et slik initiativ, og legger et ekstra press på alle andre om å oppføre seg sm folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Blir det noen form for fellesgrill i e30meet regi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Ikke sats på det hvert fall. Vi har tenkt tanken, men midt oppi alt annet er det ikke prioritert. Så det lå en e30henger til salgs her inne. Hadde jeg hatt tid hadde jeg laget en grill ut av den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Kan vi ikke bare tenne på en random Volvo eller no da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Ta med et par fra halden da vel. Nok av volvo der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Tenkte jeg skulle skrive noe her, men jeg dropper det. Men, en sixpack??? Noen som vet hvor mange biler det var på bmwccn treffet? Det var dårlig oppmøte. Skuffende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Ta med et par fra halden da vel. Nok av volvo der Godt poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Noen som vet hvor mange biler det var på bmwccn treffet? Det var dårlig oppmøte. Skuffende. Sånn ca tror du totalt? (Bane og utstilling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Noen som vet hvor mange biler det var på bmwccn treffet? Det var dårlig oppmøte. Skuffende. Sånn ca tror du totalt? (Bane og utstilling) ca 140 betalende var det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Da er dere jo i mål med en ting ihvertfall og de hadde vel 3 merker også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Målet vårt er ikke å få flere deltakere enn Bmwccn overhodet, målet vårt er å arrangere et BMW treff med mye kjøretid og fokus på det sosiale, camp F.eks, og nå bremsebenk. Det er hyggelig at så mange ønsker å være med på årets treff og vi skal gjøre vårt ytterste for at det blir det beste treffet du deltar på iår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå