Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

E30Meet er heller ikke en fyllefest, det holder med et par tre øl. :)

Oooops! En six-pack på hele helga altså? Dere er jo strengere enn kjerringa mi, hehe...

Publikum kommer gratis inn. Det blir ikke noe storkontroll av camperene, men vi håper jo at dere støtter opp om E30Meet når vi tilbyr gratis camp!

Et tips til camperene fra meg, er at alle tar med seg en rull med boss-sekker (som jeg selv også vil gjøre) - slik at vi kan iallefall ta vår egen drit i sekker etterhvert som det spises og drikkes... Jeg vil ikke at det skal se ut som en slagmark etter meg iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30Meet er heller ikke en fyllefest, det holder med et par tre øl. :)

Oooops! En six-pack på hele helga altså? Dere er jo strengere enn kjerringa mi, hehe...

Publikum kommer gratis inn. Det blir ikke noe storkontroll av camperene, men vi håper jo at dere støtter opp om E30Meet når vi tilbyr gratis camp!

Et tips til camperene fra meg, er at alle tar med seg en rull med boss-sekker (som jeg selv også vil gjøre) - slik at vi kan iallefall ta vår egen drit i sekker etterhvert som det spises og drikkes... Jeg vil ikke at det skal se ut som en slagmark etter meg iallefall...

Er du kompis med Måte? Drikk med han;)

Når det gjelder å rydde opp etter dere selv, er vel det en selvfølge blant voksne folk. Uansett meget bra at du tar et slik initiativ, og legger et ekstra press på alle andre om å oppføre seg sm folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sats på det hvert fall. Vi har tenkt tanken, men midt oppi alt annet er det ikke prioritert.

Så det lå en e30henger til salgs her inne. Hadde jeg hatt tid hadde jeg laget en grill ut av den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet vårt er ikke å få flere deltakere enn Bmwccn overhodet, målet vårt er å arrangere et BMW treff med mye kjøretid og fokus på det sosiale, camp F.eks, og nå bremsebenk.

Det er hyggelig at så mange ønsker å være med på årets treff og vi skal gjøre vårt ytterste for at det blir det beste treffet du deltar på iår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...