safesex Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Er dette en bra bil? Noen som har vært å sett på denne bilen? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36671745
todleif Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Kva er du ute etter? Eg ser at setene er delskinn. Eg hadde ikkje vurdert ein sånn bil uten helskinn. Er og pre facelift. Dvs at den har den gamle girkassa. Da hadde eg heller kjøpt ein 2008 modell med den nye girkassa. Kva som ellers kom med faceliften har eg ikkje peiling på.
safesex Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 Tenker mest på om det er ett godt kjøp iforhold til utstyr, km stand og pris?
in2you Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Syns den ser meget bra ut ivertfall, og etter min mening så er det delskinn sport interiøret et av de beste til den bilen.. smak og behag!
CrZyWiz Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 nai Da må du nesten forklare hvorfor, istedet for å stave nei feil. Bilen er nok fin den, del-skinn vs helskinn er mest en smaksak. Facelift er selvfølgelig å foretrekke, men prisen er jo en helt annen også da.
safesex Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 Hva er forskjellen fra denne bilen og en med facelift?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå