Nietsoj Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Hei, jeg skiftet lyktene bak på bilen min, nå fungerer ikke ene blinken på høyre side, sjekket at pære etc var helt. Det som va rart var at når jeg målte spenningen vekslet det mellom 2 og 0 volt, skulle vært 12v :S Hørte det kunne være noe modull opplegg... men vet noen hvor releet til blinklysene sitter? det kunne hjulpet meg veldig! "Tikkelyden" når man blinker høres ut som kommer fra dashbordet, nesten som je vill tro det lager egen lyd...
Otis Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Det kan jo hende at apparatet ikke klarte å måle høyt nok da det blinker så fort? Ellers så er den tikkelyden du hører framme i dashbordet, kun et rele laget for å lage klikke lyden. Releet til blinkelys sitter nok inni lysmodulen, så det er nesten 100% sikkert at det ikke er feil der.
Nietsoj Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 Målte på andre siden, der målte jeg opp til 12v, sjekket sikringene også, kan det være noe i veien med lendingen bakover? Syns hele greia at det kommer 2v og ikke 12v er veldig rart :S og bare på ene siden... er det ett relee for hver side da tro?
Otis Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Ikke usannsynlig med ledningsbrudd til bakluka om du har touring ihvertfall.
Nietsoj Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 Hmmm, har touring, men er jo på siden, så er ikke lyset på bakluka... skal ut og følge ledningene frammover i bilen nå
rekorden Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Sjekk at stikket på lykten står skikkelig i. Hvis det er ettermontert hengerfeste, sjekk om ledning i strømtyv kan ha løsnet. Regner med alt fungerte før du byttet lyktene, så feilen ligger nok der ett sted.
vronn Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Bare et spørsmål til et innlegg her. Det sies at releet som sitter i dashbord er der for kun å lage lyd, kan man fjerne dette da? Synes den klikke/tikke lyden er utrolig plagsom høy. Unngår jo å bruke blinklys pga lyden...
Otis Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Vil tro at det kan fjernes, men mulig at kretsen er avhengig at det er der for å virke. Aner ikke, må sjekkes opp i WDS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå