stein-erik.carlsen Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Hei! Som tittelen sier - skal det være separate diskanter bak med HiFi høyttalerpakken (option 676)? I følge alt jeg har lest på nett skal det være det - en fremover rettet diskant bak mellomtoneelementet. På min er det kun en vanlig grill og et element. Nen andre med E87 facelift som kan bekrefte/avkrefte hva som faktisk skal være der? Har snakket med Bavaria om det, og de visste faktisk ikke helt hva som skulle være bak! Er det noen som evt. har bilder av hvordan dette ser ut - med 676 installert? Jeg synes også lydbildet er mørkt - trenger mye boost i diskanten for å spille brukbart. Og ja - det er diskanter fremme. Andre med erfaringer rundt dette? SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Hei, det ble gjort en ending i 676 systemet en gang i 2010. I steden for aa ha separat tweeter og mellomtone i bakdoera ble det tatt i bruk 2-veis coaxial element. Det vil si at det sitter en tweeter montert i mellomtone elementet. Eksempel: http://www.iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=16054 Driver for tiden og ser paa E90/91 og ser akkurat det samme der. Biler med 676 HiFi produsert i 2010 har kun ett deksel i doera bak, 2009 modeller har to. Kan verifiseres veldig raskt om du tar av dekselet som dekker elementet saa ser du hva slags element som sitter der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå