sveigis Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Har lyst til og bytte ut mitt originale lastebilratt med et mere sportslig ett. Helst et tre eika originalratt.Men hva passer,kan jeg ta et fra e36,e46 feks Min bil er en 92 modell 535i. Kom med innspill på hva som passer på min bil.
ronnyskretting Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Trodde at alle e36 rått med airbag skulle passe bilen din hvertfall.
sveigis Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 Ok.Så da er det bare for meg å gå og lete etter e 36 med airbagratt da? Ville nesten tro jeg fant sånt noe på div bilskrotinger.
ronnyskretting Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Skulle være det ja. Men prøv å få det bekreftet av noen andre her inne også for å være sikker på at det går.
sveigis Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2012 Kan se ut som at jeg muligens har fått skaffet et tre eika sportratt fra en e36 320i med airbag. Er det noen som med mer eller mindre 100% sikerhet kan bekrefte at ratt fra e36 passer over på e34, eller for å spør enkelt:Passer ALLE ratt med airbag fra e36 på e34?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå