sintegra Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 hei har til tider startvansker på min e46 320d. kom når jeg hadd lånt bort bilen så er litt usikker på hvordan det var i starten, men fikk fortalt at det virket som om når den var parkert i motbakke over natten mått det files lenge før den startet, eller i værste fall så ble batteriet flatt før bilen startet overtok bilen selv og merket ikke noe spes selv, før nå de siste dager der den har vært treig å starte. og sist nå var bilen jekket opp freme på venstre side i noen timer for å bytte eksos, da va den helt umulig å starte før jeg rullet bilen i helling og på med startkabler. er det noen ventil for å hindre at dieseln renner tilbake når bilen er parkert? eller er det kjente plasser det bruker å lekke? kan ikke se noe diesel søl når bilen er perkert? håper på hjelp til en fersking i bmw verden
Otis Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Du kan se etter luft i den blanke slangen fra dieselfilter til hovedpumpa i motorrommet, på venstre siden.
lierbimmer Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 er det ikke selvluftene system på disse da? aldri trengt å lufte manuelt etter filterbytte. bare sette nøkkelen i posisjon 2 og la pumpe bygge opp trykk, skru av tenninga og gjenta prosessen 2 ganger til. på tide å bytte batteri? hjelper det å gløde før du prøver å starte da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå