Snowman Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Har kjøpt en 95 E-34 Touring Grei bil MEN Har ikke lys i instrumenter og brytere, regner med at det kan være dimmeren. Men kan heller ikke se km teller, noen som har noen forslag på hvor jeg skal begynne å lete? Og er det mulig å chippe denne bilen? Er er 520 Tekker for alle råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Gått over alle sikringer regner jeg med? Det med at du ikke har lys i enten instrument eller brytere aner jeg ikke.. Det er det nok noen andre som kan svare på her. Kan chippes men er lite du får ut av disse motorene med chip desverre.. eller generelt sugemotor i seg selv. Men om det er værdt og påkoste er vel en anen ting Sjekk feks www.ultimo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Høres ut som en sikring er gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå