bmw-520i Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 har noen rondell felger som er pulverlakkert i midten. hvordan kan jeg få disse felgene som de en gang var. for de som lurer på koffer jeg pulverlakkerte de i første omgang vel jeg kjøpte de sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Tenker du å gjøre alt selv? Eller sette bort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 sandblås og pulverlakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Ikke sandblås i hvertfall glassblås/kalkblås de ellers for du en veldig grov overflate som synes i pulverlakken det er ikke pent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Syre behandling er vel også mulig, da renner jo all lakk av, så kan jo spare deg for både tid og arbeid:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå