Haug530D Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Har fått meg ett Westfalia avtagbart hengerfeste, men jeg fikk ikke med de støttene/forsterkningene er dette noe som er mulig å få tak i? finner de ikke på deletegninger hos Gsbildeler.
Haug530D Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 Ingen som har kjøpt brukt hengerfeste og manglet deler?
Haug530D Skrevet September 20, 2012 Forfatter Skrevet September 20, 2012 Fant ut at Auto-Trio kunne skaffe men da måtte Westfalia produsere det da det ikke var lagervare, prisen ble da 660,- + moms og en leveringstid på 3-4 uker. Gadd ikke vente så jeg bestillte ett nytt brukt ett fra Koed med disse støttene. Sendte også en mail til Østfold Bildemontering at jeg ikke hadde fått med disse delene, fikk til svar at jeg kunne bruke de delen som tilhører den orginale støtfangeren (wtf tenkte jeg, går de på syre eller noe) sendte mail tilbake og skrev at dette ikke går, da måtte jeg i såfall skjært av støtdemperne som ligger inni bakfangeren for så å sveist på noe greier, fikk aldri noe svar på den mailen så da gadd jeg ikke å bry meg noe mer om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå