sindreba Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Du vet ikke om dem passer til 3serie e90? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Googlet meg til at de passer, men at det ser best ut om de spaces litt ut.. Ifølge Breyton er det perfekte innpresset på disse felgene til E90 ET35 på 8.5" og ET30 på 9.5". De jeg selger har ET43 så skal det bli i henhold til Breytons egne specs må felgene foran spaces 8mm og bak 13mm. Kildeurl: http://www.brock.nl/prijzen/Breyton_bruto.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellrot Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Sjekker hva som er ute til salg, så disse hjulene og ser at de passer fint til Z3 ut fra linken du satte inn. Har du hjulene enda, og hva er høyeste bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Heihei! Jeg har dem enda ja, ligger varmt og godt inne på gjesterommet her Har fått mange bud, men siden alt bare renner ut i sanden velger jeg å se de som useriøse. Har ett håp om å få 8k for de. Kvalitetsdekk og kvalitetsfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellrot Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 8K er over mitt budsjett, ligger på 4-5K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Jeg får slenge opp disse igjen. Trenger ikke flere sett med 18" Prisen er 8000,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå