Gå til innhold

m3e30 distanseblokker.eller bummpsteer corektion

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Oki, er interesert, men eg må snakke med noen som har mere kontroll på hjulvinkler først. Har ingenting å gå på på sporvidden, men har justerbare bærearmer som eg kan kompansere med. Spørsmålet er da om en fucker opp styregeometrien.? Kjører e46m3 skiver, og uniball styre ledd pga plassmangel, så disse hadde jo vert en grei løsning for å få på normale styreledd :)

Skrevet
Oki, er interesert, men eg må snakke med noen som har mere kontroll på hjulvinkler først. Har ingenting å gå på på sporvidden, men har justerbare bærearmer som eg kan kompansere med. Spørsmålet er da om en fucker opp styregeometrien.? Kjører e46m3 skiver, og uniball styre ledd pga plassmangel, så disse hadde jo vert en grei løsning for å få på normale styreledd :)

Sjønner.kan nå sende dei over til deg så du kan prøve og se før du bestemmer deg?

har du og justerbare topplager da så kan du juster inn cambern der samt på berearmene så får du jo samme vinkler og styregeometri som du har,men berearmen blir stående litt meire vann rett pga av klossene og du får god plass til hjula mot sjermen. 10mm bedre plass til styre og berekule,

har dei samme berearmene som du og har gjort dette. har plass til 245.40 18 foran 8)

bjørn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...