Gå til innhold

E28 orginale Recaro stoler

haugen1
 Share

Anbefalte innlegg

Rart at jeg har 2av de stolene der og 7 m-tec stoler som alle har akkutat samme side puter + samme kba nr. på alle stolene. Og ja, jeg har brukt side polstring fra m-tec stoler på de stolene. Så da har jeg enten vært heldig og har bare recaro eller så har du stoler til e-12 med det tidlige recaro designe. Men tror ikke e-12 har brukt det mønstre og de har jeg ikke sett med innfeling til seler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rart at jeg har 2av de stolene der og 7 m-tec stoler som alle har akkutat samme side puter + samme kba nr. på alle stolene. Og ja, jeg har brukt side polstring fra m-tec stoler på de stolene. Så da har jeg enten vært heldig og har bare recaro eller så har du stoler til e-12 med det tidlige recaro designe. Men tror ikke e-12 har brukt det mønstre og de har jeg ikke sett med innfeling til seler.

M-tech:

ffgnqsv950b007z0s7he.jpg

Recaro:

IMG_1429.jpg

Sorry for offtopic Haugen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ser den jeg også m-tec stolene med plate bak har andre side puter. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=52&fg=10

Men de tre settene med m-tec stoler jeg har er av typen uten plate bak. Har selv tatt dem ut av m535 biler. Så da har jeg ved en tilfeldighet vært heldig. :D:D

Hva kalles da denne typen. Kan ikke finne den på ETK.

Sorry for lån av tråd, men sikker flere som kunne tenke seg avklaring på det. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Det er jeg som solgte disse stolene til Marius, og jeg må gå god for dette interiøret. Det er et knall fint interiør som jeg HÅPER går til en som vet hva det er, og vet hvordan man tar vare på det! Hadde passet super fint i en alpina-look retrofit bil f.eks:)

Til dere som sammenligner disse med m-tech stoler mtp priser osv: Man kan ikke jamføre prisen på dette med prisen på andre interiør. Smaken er jo som baken, og vil man ha noe spesielt så betaler man for det. Det er jo ikke samme vare, så prisen er det prisen er. 5.000 er et kupp i mine øyne mtp sjeldenheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...