Gå til innhold

Skinnseter e39 touring ønskes kjøpt.

otot
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har fine sorte skinnseter fra en sen 2002 mod 530d Touring. Selges for 6.500 kr inkl fine dørtrekk.

Jeg bor i Stavanger, så frakten kan være en utfordring. Jeg har fraktavtale med TollpostGlobe. Får 50% rabatt, men likevel vil sikkert frakten komme på mellom 1.500 til 2.000 kr til ditt nærområde.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirik, har du noen bilder av dette? Om ikke otot vil ha det så vil jeg veldig gjerne se på dem ihvertfall! hadde komt å hentet dem i så fall.

Har du sort nedre del av dashbord også. Og midtkonsoll osv? Sort bunnmatte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er manuelle stoler som er faste og fine. Trodde at det er komfortstoler, men de er kanskje bare elektriske.Topp sittekomfort. Og setene er i meget bra stand. Skal endelig prøve å få tatt bilder av setene.

Jeg har kanskje sort midtkonsoll til salgs. Bytter kanskje ut konsollen med telefon i fra min bil. Tror at jeg tok med hanskerommet og dekselet til venstre for rattet. Skal prøve å sjekke dette opp i kveld. Bunnmatten har jeg ikke.

Klart det er en fordel å kunne hente slike store deler. Interiøret veier under 100 kg, men tar stor plass på en palle og da blir frakten dyr.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...