Pink Panter Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 hva vil det koste hvis jeg skal etter montere air condition på en 520i e34 93 mod? hva er vanskelighetsgraden på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Tror ikke det blir verdt det. På et verksted blir dette grisedyrt for å si det mildt, bedre å finne en tilsvarende E34 som allerede har AC. Skal du gjøre det selv så vær forbredt på at det tar lang tid og det er absolutt ikke en jobb for noen som ikke skrur spesielt mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pink Panter Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 ja, tenkte jeg kunne kjøpe et brukt et, eller ta fra en delebil. jeg har en god del erfaring med og jobbe på bil så jeg tror nok jeg klarer det, men hva er det man trenger for og gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Litt generell info vedr. AC... http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... ?dokid=105 Jeg ettermonterte AC (uoriginalt til MB) på en Mercedes-Benz W124 230E for 20 år siden. Det var ikke spesielt vellykket (liten effekt og tungdrevet). Dette har sikkert blitt bedre med årene, men jeg tror ikke at prosjektet er rentabelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pink Panter Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 takk du har ikke tilfeldigvis en side på norsk? eller engelsk? hehe, er bare så tungvindt på svensk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå