Gå til innhold

Vinterhjul, trenger felgtips! F10 - RFT or not? (Vossen/BBS)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er jo et levende BBS leksikon! Da kan det jo virke som RG-R er ganske solide saker, det er de jeg også personlig liker best av de, siden FI ikke er tilgjengelig til F10. Innpresset på F10 og F11 er vel det samme antar jeg? Vossen felgene er det bare å styre unna, eller har du noen erfaring med disse? O.Z. har også vært vurdert, da vi har Superturismo GT på en A4 vi har, samt at jeg har hatt et O.Z. 30th Anniversary felger liggende på loftet her, riktig nok til Audi, men de visste seg å være latterlig myke i metallet, og måtte rettes til stadighet grunnet slag om vinteren.. Dette har fått oss til å bli litt skeptiske til O.Z. selvom Superturismo felgene har vært helt rå på styrke!

Skrevet

Samme innpress på f10 og f11.

Har lest litt om Vossen på amerikanske forum, og de virker ikke som noen dårlige felger, men de er ikke smidde.

Men vil anta at BBS RG-R er ganske dyre, siden de er smidde og kanskje vanskelige å få tak i innen rimelig tid.

Skrevet

Okei, etter hva jeg kunne se av priser på nettet (engelske/amerikanske sider) så ligger RG-R i 8,5x19" på rundt 1100 dollar per felg. Etter hva jeg har sett på Norske sider, så ligger vel CH-R o.l. på rundt 5600,- NOK, så forskjellene er ikke "enorme", med unntak av om det blir et kraftig prispåslag for å få de til Norge - noe det helt sikkert gjør, kjenner jeg prisene i Norge riktig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...