tobiastorvik Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2012 God kveld. Kom en pakke idag etter 3mnd som jeg hadde glemt, orange led «strimle» på 30cm..planen med dem var å ha under dash foran/over føttene da jeg synst att gamle biler ikke har noe fanzy lys. Dette er «imot» orginalt men her er ett bilde av testingen. Skal lodde på motstander for å få ett glødende lys og ikke flash-bang Hva tror folket om dette? Skal være på begge sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Så bra ut det..stemningslys er alltid pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Meget flott E32! Artig å se et så bra eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2012 Så bra ut det..stemningslys er alltid pent! Ja det er noe som mangler ide'en av en e60 med lyspakke som var til salgs og da tenkte jeg att det skal jeg også ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2012 Meget flott E32! Artig å se et så bra eksemplar Takker! Skal sies att din også er nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 5hp30 kasse= 78cm lang Getrag 420 = 64,5 cm lang Jeg trenger en mellomaksling slik jeg får levert den til GKN driveline å forlenget den. Noen som har? Her er en liste over hva jeg trenger: Mellomaksling Pedalsett med clutch pumpe Hydraulikk slange til clutch Slavesylinder Girkasse travers Giroverføring ifra 328/m3 e36. Om noen har noe av dette, SKRIK ut!# Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 må til og korte ned min mellomaksling .vet du hva det koster og få gjort noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 må til og korte ned min mellomaksling .vet du hva det koster og få gjort noe sånt? rundt 3000kr GKN Driveline gjør dette dem custom lagde en aksling til meg for noen år siden, og dem gjorde en fantastisk jobb ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 hvor holder de til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 hvor holder de til ? 1540 vestby, ut ifra google Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Ops...guess what!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 hmmm....jeg har en dårlig magefølelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Det der så IKKE bra ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Det der så IKKE bra ut.... Stemmer! En kompis som skulle lære seg å fly.. brukket en ankel kun det er vel og merke IKKE min bil 730ia.med 420000på telleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 hvor holder de til ? 1540 vestby, ut ifra google di ligger på lørenskog, i vestby driver di ikke med mellomaksler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå