Gå til innhold

Bmw 740i **Ferdig ombygd**


tobiastorvik
 Share

Anbefalte innlegg

Tøft Tobias! Blir bra ditte her :)

Takk for det! Har trua selv også. Kommer til å bli heftig forskjell med ny motor og riktig kasse :P

Må også skaffe en bremsa diff også.

Lure også på ka utveksling som vil bli mest rett :) vil vertfall ha aks så lett diff blir nok innkjøpt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Hei! Etter en uke i syden så var skrulysten tilbake. Idag har jeg begynt monteringen av dubble ruter. Er ferdig med ene bakdøren og dette blir rått! :D skal komme med bilder når monteringen er gjort! :)

Hva som må skiftes får å få dobleruter? :) hele døra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Etter en uke i syden så var skrulysten tilbake. Idag har jeg begynt monteringen av dubble ruter. Er ferdig med ene bakdøren og dette blir rått! :D skal komme med bilder når monteringen er gjort! :)

Hva som må skiftes får å få dobleruter? :) hele døra?

Kun rute, skinner,pakning rundt ruta og dørtrekk #-o jeg har 4 komplette dører så heldigvis ikke stress for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA var alle rutene inne etter en dag med arbeid! :D ble helt rått, og støy er nesten borte :) og en annen ting som var bra, er att varmen i coupen holdt seg veldig bra..fra innsiden blir rutene varme, og på enkle ruter er dei helt kalde.. Fantastisk!! :D er mørkt ute så bilder på vente litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Doble ruter?? Sånne skuddsikre ruter eller? Få på nærbilde av rutene! :D

Vent, skal sjekke om rutene tåler en hagle! Haha, vil ikke sjekke om dem er skuddsikre :D

Er rimelig kompakte om du kakker i dem..er som å knipse i en a-stolpe kontra forskjerm :)

Har nærbilder som kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...