tobiastorvik Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Skrevet Juni 26, 2013 A-stolpe: Hatthylle: Interiør generelt :
tobiastorvik Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Skrevet Juni 26, 2013 Motor nå: Motor snart : KOmplett fungerende m60b40 dele motor som jeg også kjøpte:
tobiastorvik Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Skrevet Juni 29, 2013 Tøft Tobias! Blir bra ditte her Takk for det! Har trua selv også. Kommer til å bli heftig forskjell med ny motor og riktig kasse Må også skaffe en bremsa diff også. Lure også på ka utveksling som vil bli mest rett vil vertfall ha aks så lett diff blir nok innkjøpt
tobiastorvik Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Skrevet Juli 20, 2013 Hei! Etter en uke i syden så var skrulysten tilbake. Idag har jeg begynt monteringen av dubble ruter. Er ferdig med ene bakdøren og dette blir rått! skal komme med bilder når monteringen er gjort!
HagenJR Skrevet Juli 20, 2013 Skrevet Juli 20, 2013 Hei! Etter en uke i syden så var skrulysten tilbake. Idag har jeg begynt monteringen av dubble ruter. Er ferdig med ene bakdøren og dette blir rått! skal komme med bilder når monteringen er gjort! Hva som må skiftes får å få dobleruter? hele døra?
tobiastorvik Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Skrevet Juli 20, 2013 Hei! Etter en uke i syden så var skrulysten tilbake. Idag har jeg begynt monteringen av dubble ruter. Er ferdig med ene bakdøren og dette blir rått! skal komme med bilder når monteringen er gjort! Hva som må skiftes får å få dobleruter? hele døra? Kun rute, skinner,pakning rundt ruta og dørtrekk jeg har 4 komplette dører så heldigvis ikke stress for meg
tobiastorvik Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Skrevet Juli 20, 2013 DA var alle rutene inne etter en dag med arbeid! ble helt rått, og støy er nesten borte og en annen ting som var bra, er att varmen i coupen holdt seg veldig bra..fra innsiden blir rutene varme, og på enkle ruter er dei helt kalde.. Fantastisk!! er mørkt ute så bilder på vente litt
tobiastorvik Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Skrevet Juli 31, 2013 Fin dag og vasket bil! Dobble ruter all the way Ett av bildene jeg liker veldig godt :
Vegardb17 Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Doble ruter?? Sånne skuddsikre ruter eller? Få på nærbilde av rutene!
tobiastorvik Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Skrevet Juli 31, 2013 Doble ruter?? Sånne skuddsikre ruter eller? Få på nærbilde av rutene! Vent, skal sjekke om rutene tåler en hagle! Haha, vil ikke sjekke om dem er skuddsikre Er rimelig kompakte om du kakker i dem..er som å knipse i en a-stolpe kontra forskjerm Har nærbilder som kommer
RS-Heggem Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Dobble ruter er enklere å knuse enn standard ruter. De har jo et lag med luft i midten. Vet ikke helt om E32 kom med skuddsikkert glass jeg? E39 kom jo med 540protection. Tung og sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå