Gå til innhold

Bmw 740i **Ferdig ombygd**


tobiastorvik
 Share

Anbefalte innlegg

Enig med deg.. hvorfor fjerne airbag :P

Jepp:) kjøpte mtech 2 rattet billig, og var dum til å ha det på :P flere ganger jeg skulle ha på det orginale men det er buss-ratt i forhold.. Og du som har hatt 7-serie då vet du att det ikke er så jævlig mange brukendes ratt:) tror det nye rattet gjør prikken over i'en:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjuer ratt er store siden bilen er stor... la heller disse med små-bimmere leke seg med små ratt :P

Skal du behandle skinninteriøret med noe før du monterer det? Ser at dashen din er ganske tørr/grå.. Er det skinn på alt eller kun midtkonsollen?

Får montere nye rattet, så får jeg se :) interiøret skal behandles ja, samt seter og dørtrekk:) alt er skinn:) ser kansje litt tørt/grått ut på bildet, men det er pga lyset til ei xenon lampe jeg brukte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skaffet du det? Er ytterst sjeldent.. Men fyfaen så mye bedre det er enn vanlig skinn...

Kjøpte 2 stoler fulle av elektronikk:) luft kompressorer,memory,fotmatte på setet bak og spisebrett med belysning osv:) venter nå på 2 stoler til som mangler ledningsnett og ett el.baksete med el.nakkestøtter,varme,vipp og skyv funksjon:)

Kjøpte stolene med en hugger og det "komplette" med en kar her på bimmers! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e32 er sykt tøffe biler eneste de trenger er litt senk og rette felger. har selv en e32 er veldig fornøyd med min en av de beste bilene jeg har kjørt. er kongen på veien med de :) av og til kan det ta litt av hehe da jeg ofte parkerer på 2 parkeringsplasser får ofte noen sure blikk. men folk bruker ikke hode da de lukker opp dører så.

må innrømme jeg har lagt ud endel på min nesten 50 tusen men er hobby så da får det bare koste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e32 er sykt tøffe biler eneste de trenger er litt senk og rette felger. har selv en e32 er veldig fornøyd med min en av de beste bilene jeg har kjørt. er kongen på veien med de :) av og til kan det ta litt av hehe da jeg ofte parkerer på 2 parkeringsplasser får ofte noen sure blikk. men folk bruker ikke hode da de lukker opp dører så.

må innrømme jeg har lagt ud endel på min nesten 50 tusen men er hobby så da får det bare koste :)

Stemmer! er blant mine favoritter ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA var det på tide med ny update!

Siden det nyvasket teppet måtte tørke så jævlig lenge så har jeg dillet og vasket litt i bilen osv..

MEN, når teppet var tørt så ble det full gass! Var egentlig gjort på noen timer og er aldeles fornøyd med resultatet :D Eneste jeg mangler nå er å montere platen rundt girspaken ;) Om ca en mnd så kommer jeg til å ta ut alt som er av skinn( Midtkonsoll,dørpaneler og seter).. Da er det tid for grundig pleie og alt skal farges om, i orginal farge selfølgelig :) Er ett lokalt firma som driver med skinn og pleie.. Har flere venner som har farget interiørene sine hos det firmaet og interiøret ser ut som det er rett ifra fabrikk :) Her er noen bilder av interiøret! ;)

l1bm3oavgzlc8um13k3x.jpg

9pwx8hwztbv9x62e3g29.jpg

f7gzm6ovp8d723zx0qe1.jpg

phuxiintk37x0351h5lk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...