Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hva skal du kjøpe nå?:) sidder å tenker på hva slags felger jeg skal ha til 7eren når sommeren kommer men er ikke så lett det der.

Tror jeg skal gå over til "RS" look :) er en gammel bil, so jeg vil ha noe som stemmer med årstalet på bilen :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Hei!! Kjapp update!! :D på vei hjem ifra reiseoppdrag, og tok like godt med meg deler til bilen hjem.. Har nå bak i bilen : Sjeldne M5 e34 stoler i VANNbøffel og seff sportskinn! Elektrisk!,el baksete,4dører med dubble glas,bakrute i dubbelt glass,tårnavstiver og ORGINALE xenonlykter til e32! Happy ending??

Skrevet

Stemmer! Sensorene har jeg ikke, men det skaffer jeg:) var ikke klar over att det var der :) er null prob å godkjenne dette ! :) bilder kommer senere :)

Skrevet

Her kommer bilder! :)

Etter å ha vaska ene stolen for all dritt, så såg jeg att stolene er jo 100% strøkne!! finst INGEN slitasjer, heller ikke på sidestøtten!! :D gjelder forøvrig begge stolene :)

8r8mmfnfcadhzpb6d0zd.jpg

b6rxci75ex49j7rqmlvs.jpg

u5gb7yc52dvf9jdza1nu.jpg

Skrevet

Takk! :) dette er nok ikke orginale e32 stoler, men det er e34 M5 stoler. Eneste som er forskjell er ///M logoen i ryggen og det er noe jeg kunne tenkt meg å fjerne :D ikke bare att dem ser rå ut, men å sitte i dem er enda råere!! :mrgreen:

Skrevet

Fy faan for noen stoler! Må få til en shoot til sommeren med min E32 :D Må vel sette igang å lete interiørdeler på nett så jeg blir ferdig til sommersesongen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...