Gå til innhold

Bmw 740i **Ferdig ombygd**


tobiastorvik
 Share

Anbefalte innlegg

Stemmer! Er ///M ratt også, men det skal bort :D har ett annet ratt som skal til polen nå etter nyttår for opptrekking i alcantara osv :) vurderer kansje å bare fjerne klistermerket slik att det bare er en svart ramme istedenfor :) eller bare la dem vær, så kjøper jeg en ///M girkule også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kansje dere sier noe der :) men det jeg lurer på er om BBS front til e34 vil passe på e32, eller? Planen var alpina leppe, men det blir så jævli mange forsjellige "merker" så derfor tenkte jeg BBS for det er liksom "nøytralt" i forhold til ACS,alpina,hartge osv.. Hartge fronten er også rå, men den har ikke chrom lister og er det noe jeg vil beholde så er det chromren.. Er tråssalt det som skiller ny og gammel BMW :) men om noen har innspill, bring it on! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke brydd meg om at det er alpina, du kan jo evt sparkle over alpinalogoen så du får en flate istedenfor?

Hehe.. Mulighetene er jo der da, men nå har jeg noen kontakter som driver glassfiber firma og han har sagt seg villig til å lage en til meg, men da litt annen form men fortsatt "snøplog" :) er jo verdt ett forsøk da :) dessuten koster den alpina leppa 5000kr og er da dumt å starte med sparkel å humbug ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fjern M-emblemene... Kan bli tøft med m-girkule også faktisk...

:lol: sorry asså men m merke har ingenting med e32 og gjør. greit nok med stolene da de er fra e34 m5 og muster kanskje sinn verdi om de fjernes men og stappe en e32 med m merker ser bare domt ud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...