BMW 316i Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Det som er kult med det er at det skal liksom skille seg litt ut. Nå hadde jeg ikke planlagt at de skulle være såå blåe, men det ble kult etter min mening. Og planen var jo ikke akkurat å kjøre rundt med dem og ha dem på hele tiden. Det er derfor jeg skal få tak i en knapp slik at jeg skal skru dem på når jeg skal brife litt for venner Men siden de var litt mer blå enn jeg trodde så kommer jeg nok til å bytte til hvite slik at jeg kan kjøre rundt med dem uten å være redd for politiet hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Det som er kult med det er at det skal liksom skille seg litt ut. Nå hadde jeg ikke planlagt at de skulle være såå blåe, men det ble kult etter min mening. Og planen var jo ikke akkurat å kjøre rundt med dem og ha dem på hele tiden. Det er derfor jeg skal få tak i en knapp slik at jeg skal skru dem på når jeg skal brife litt for venner Men siden de var litt mer blå enn jeg trodde så kommer jeg nok til å bytte til hvite slik at jeg kan kjøre rundt med dem uten å være redd for politiet hele tiden Dette var et uvanlig rolig svar, hehe. Om du holder deg innafor som du beskriver her, skal jeg ikke klage i alle fall Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 316i Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 hehe, nå har jeg kjørt rundt med dem noen dager og som litt forventa så ble jeg ikke stoppa pga lysa, men pga en litt for brei sladd i rundkjøringa når han først var i gang så fikk jeg mangellapp for lysa :´( skal vise den på torsdag med vanlige lys. Noen som vet om det koster noe? politimannen sa at han trodde det var gratis, noe som høres usansynlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 vise lys? sist jeg viste mine lys var det gratis. dem skulle bare se at dem org var der og så slettet dem mangellappen. vise for godkjenning me felger og senkesett koster 470her i bergen. men, TOLD U SO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 316i Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 det er gratis å vise at lysa var orginale ja, da er det jo null problem takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå