dutten Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 vet om en på hamar som har e30 med s4 motor den er iallefall potent! en av de fineste lydene som finnes og riktig chassie evnt dra på med s6 motor og større turbo.. kompis hadde det og ble benka til 380 på hjula med orginal innmat
325ti Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 s4 er vell aan? vet du noe om hva hn har gjort med girkasse og bunnpanne etc etc?
M|Fjeld Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 s4 er AAN ja. Får levert disse motora med "380hesters" chip fra ATM
JulianS Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 S6 har også aan, s2 har 3b og aby, rs2 har adu Er det noen forskjellige bunnpanner på disse? veit ikke hva han fra hamar har gjort? grom den
325ti Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 Finnes det noe link til noe tråd av noe slag da? Er det den som var sort med noe blå skrift på skal tro?
andreee Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 S54 / Audi 5er , aan/aby så slipper du bygge om til 5 coiler.. Skal ikke vær noe problem med så "lite' hk da. Masse deletilgang og kunnskap. Aan motor med rs2/7a kammer , bytta råder til h profil , med org stempel neddreide , 630 dyser og en compo turbo og chip så nærmer du deg fort 4-500 Hk:) for samme prisen som cossie motoren.
NBCustom Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 M51D25 - pga diesel er det best, og m51 er den beste BMW dieselen
325ti Skrevet September 15, 2012 Forfatter Skrevet September 15, 2012 Noe diesel blir dew ikke, får klare seg med en oljebrenner;) Ser jo klart fordelen med VAG da. Med tanke på kunnskapen og deletilgang. De er jo også overaskende lette og få tall på virker det som. Det sies at blokka har samme boltsikel som noen volvo turbo motorer,og de bruker jo BMW kasser med litt modifikasjoner. Dette må studeres litt nermære;)
T. Thøgersen Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 3B fra S2 (fordelertenning) med RS2 manifold og en KKK26/27 så er du i boks. Tåler fint 400hk med standard innmat med bra map. Enkelt og relativt billig, blir jo krøll med bunnpanne, motorfester, girkasse o.l, men det må man regne med. Personlig er jeg glad i M20 med pustehjelp. Fordelen med å bygge på sånn gammal drit er at nå så M50 har tatt over, så blir det billigere deler for oss andre med M20.
325ti Skrevet September 17, 2012 Forfatter Skrevet September 17, 2012 Ser den T.Høgersen. har bygd det før og tenker at det er det beste valget med tanke på egen knowhow osv. men lysta til og prøve noe "uprøvd" er der også.
T. Thøgersen Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Ser det er en på PPF-forumet som selger en M54B30 for en billig penge, skal ikke mye ladetrykk til før effekten kommer fint da. http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... =4&t=66918
dutten Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 usikker på hva han med s4 motor har gjort helt eksakt men er iallefall bmw kasse på den.. har ikke lest igjennom men her er iallefall et slikt prosjekt http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=131936
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå