2000Touring Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Du skal ha ei reim som heter 5 PK X 2030. BMWnr 11 28 7 787 368 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeduu Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 nå må det vært noe alvorlig gale, den sto på 8,9 liter pr 10 mil, når jeg har montert tuning boks, kan d være pga den står i ro i køkjøring osv? eventuelt piggdekk? begynner å bli et voldsomt forbruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 vil ikke tru at dynamoen skal ha noen form for clutch. har de satt på reim som er for lang? Det er mange biler som har det . Min 320d bruker 083 i byen ved normal roli kjøring . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 nå må det vært noe alvorlig gale, den sto på 8,9 liter pr 10 mil, når jeg har montert tuning boks, kan d være pga den står i ro i køkjøring osv? eventuelt piggdekk? begynner å bli et voldsomt forbruk prøv å fjern denne tuningboksen du, så hjelper nok det. slike bokser er bare tull som lurer hjernen i bilen til å sprute inn mere diesel. vil du "chippe" bilen din så sørg for at alt er på stell og bruk heller penger på en skikkelig omprogrammering av hjernen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå