Efen Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 hei! jeg har tenkt til å kjøpe meg en E39 540i som banebil. Er dette en solid motor? den jeg har sett på er en stasjonsvogn med ferdig bur og litt div. Men funker det bra å drifte med stasjonvogn som da generelt er litt tyngere bak? takker for alle svar!
HMW Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Du skriver ikke om det er manuell ell automat? Det er en stor, tung og ikke minst myk bil. Må til en del oppgraderinger
Efen Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 manuell selvfølgelig 6 trinns. er bur så da er den en del stivhet i det. også eventuelt kjøpe tårnstag foran og bak men funker det å drifte med eller blir det ikke noe greie på?
HMW Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Var en sedan til salgs for en tid tilbake. Så video av den og den virket ok
///FredriK.S Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Har en kompis som har en 540i manuell. Planen var å bygge den om til banebil, så alt er rivd ut, bøttestoler er i, coilovers, sveisa diff osv. Den funket over all forventning av en såpass stor bil! Legger ved en video klipp. Den skal nå selges, så send en pm hvis interesse!
Efen Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 Virka som den slapp lett pp asfalten ja
Efen Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2012 Da ble den 540n min gleder meg til å få prøvd den på bane, får håpe jeg får testet den noen ganger før snøen kommer
andre1991 Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 Har en kompis som har en 540i manuell.Planen var å bygge den om til banebil, så alt er rivd ut, bøttestoler er i, coilovers, sveisa diff osv. Den funket over all forventning av en såpass stor bil! Legger ved en video klipp. Den skal nå selges, så send en pm hvis interesse! Er det en helt orginal 540I?
Efen Skrevet November 17, 2012 Forfatter Skrevet November 17, 2012 Den bilen er min den nå motor er orginal Det som er gjort med den er: sveisa sperre, bøttestoler, 4 punkts seler, justerer understell, og litt div
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå