Tallak Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Har kjøpt en brukt X3 2004 mod med BT handsfree. Får parret min android mobil (HTC Wildfire) med den, men det virker bare sånn 'halvveis'. Jeg kan motta samtaler greit, men skal jeg ringe må jeg trykke inn tlfnr via consol i bilen. Den husker de siste brukte nummer, men 'adressbook' er tom og SMS fungerer ikke. Noen som vet hvordan å fikse dette? Tallak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Hei, og velkommen til forumet I min 03 mod e39 funker heller ikke sms funksjonen, ikke på iphone, flere sony ericsson mobiler eller min gamle s2 eller nye s3. LEste en plass at dette var pga telefonmodulen er veldig lite kompatibel med forskjellige telefoner. Der finst flere oppgraderte versjoner av denne, og den siste skal ha mange forbedringer, blandt annet lydkvalitet. Når du parer tlf og bilen, får du vel opp spørsmål på tlf om bilen kan få tilgang til tlf bok? Jeg får opp hele telefon lista mi som jeg kan bla i og ringe fra. Det har virket med alle mobiler jeg har hatt tilkoblet. Dette er jo heller ikke siste teknologi, så helt super bra funker det nok ikke. Men det virker i den grad at det er nyttig etter min mening. Jeg har også voice recognition, så jeg bare sier hvem jeg skal ringe til så ordner den resten. Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Prøv og rename telefonen din til f.eks nokia ett eller annet. Det funker faktisk i wv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Prøv og rename telefonen din til f.eks nokia ett eller annet.Det funker faktisk i wv. wv? Hvordan kan dette funke? Må i såfall teste dette selv også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Ikke spør? Men trikset funker i transporterene som nylig ble kjøpt i firmaet jeg jobber i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tallak Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Takk for svar. Kan ikke huske å ha fått opp noe spsm på tlf om å la bilen få tilgang til adresseboken, men jeg kan jo forsøke å slette den og parre på nytt kanskje. Trikset med å endre navn skal jeg også prøve Kan firmware i BT modulen oppgraderes på noen enkel måtel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Kan lese litt her: http://www.bimmernav.com/bmw_e39_blueto ... rofit.html Står mye god info der. Mulig det går and og oppgradere, men ut i fra den siden der så må man bytte modul til siste versjon for og få best lyd og slikt. EDIT: I bunn her ser du en liste med delenr i rekkefølge, jeg har den første på lista, de kaller den "problematic" så ikke vet jeg.. Det står også mye info om de forskjellige fordelene og ulempene osv. http://www.bimmernav.com/What_is_BMW_Bluetooth.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå