lambi Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnk ... 749&page=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 For en nydelig bil. Du er vel ikke interesert i en 91 E30 cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Er vel ikke helt original lenger med de oppgraderingene?.. ellers var jeg ikke klar over at gaz var mulig å få godkjent,da er det mye mulig jeg og må handle dette! Men meget pen bil ja!!! Lykke til med salg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 En link for oss på pc: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... 362&ov=web Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lambi Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 For en nydelig bil. Du er vel ikke interesert i en 91 E30 cab? Ikke så glad i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Aaahh. Skulle ønske jeg hadde fått kjøpt denne. For en perfekt bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 En av de peneste E21ene jeg har sett på norsk jord noen gang. Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Faen at jeg har så mye "skrot" og ikke kr til denne nå Kan få en 2000 mod E46 turing, uten motor, gir, fremseter og div. Sort bil med litt små rust på dørene. Skilter og alt er her. + BBS RS i 16" http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=36723820 og 50 000,- kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lambi Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Faen at jeg har så mye "skrot" og ikke kr til denne nå Kan få en 2000 mod E46 turing, uten motor, gir, fremseter og div. Sort bil med litt små rust på dørene. Skilter og alt er her. + BBS RS i 16" http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=36723820 og 50 000,- kr. Hehe en e46 turing med motor og di hjula hadde nok frista mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Hadde jeg bare hatt noen motor til den så. Kjøpt den sånn, og blir vel "M3" av den, en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Har ikke lyst på boble i innbytte vel? Litt lite penger til å handle bil for om dagen. Meste går til huset. Fler bilder av den innvendig kunne vært interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lambi Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Har ikke lyst på boble i innbytte vel? Litt lite penger til å handle bil for om dagen. Meste går til huset.Fler bilder av den innvendig kunne vært interessant. Bobble er tøfft. Bilder inni må jeg få til,er litt slitt i sete på førerstol også kunne teppet trengt seg en rens.ellers helt og pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortiz Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Er vel ikke helt original lenger med de oppgraderingene?.. ellers var jeg ikke klar over at gaz var mulig å få godkjent,da er det mye mulig jeg og må handle dette! Men meget pen bil ja!!! Lykke til med salg.. Vist jeg husker riktig ble denne godkjent senket med senkefjærer. Lykkke til med salget, dette må være norges råeste e21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lambi Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Er vel ikke helt original lenger med de oppgraderingene?.. ellers var jeg ikke klar over at gaz var mulig å få godkjent,da er det mye mulig jeg og må handle dette! Men meget pen bil ja!!! Lykke til med salg.. Vist jeg husker riktig ble denne godkjent senket med Lykkke til med salget, dette må være norges råeste e21 Det stemmer godkjent med winter senk står det;-) Din bil er jo ganske så lik da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg