Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 31
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Er vel ikke helt original lenger med de oppgraderingene?..:) ellers var jeg ikke klar over at gaz var mulig å få godkjent,da er det mye mulig jeg og må handle dette! Men meget pen bil ja!!! Lykke til med salg..:)

Posted

Har ikke lyst på boble i innbytte vel? Litt lite penger til å handle bil for om dagen. Meste går til huset.

Fler bilder av den innvendig kunne vært interessant.

Posted
Har ikke lyst på boble i innbytte vel? Litt lite penger til å handle bil for om dagen. Meste går til huset.

Fler bilder av den innvendig kunne vært interessant.

Bobble er tøfft. Bilder inni må jeg få til,er litt slitt i sete på førerstol også kunne teppet trengt seg en rens.ellers helt og pent.

Posted
Er vel ikke helt original lenger med de oppgraderingene?..:) ellers var jeg ikke klar over at gaz var mulig å få godkjent,da er det mye mulig jeg og må handle dette! Men meget pen bil ja!!! Lykke til med salg..:)

Vist jeg husker riktig ble denne godkjent senket med senkefjærer.

Lykkke til med salget, dette må være norges råeste e21 8)

Posted
Er vel ikke helt original lenger med de oppgraderingene?..:) ellers var jeg ikke klar over at gaz var mulig å få godkjent,da er det mye mulig jeg og må handle dette! Men meget pen bil ja!!! Lykke til med salg..:)

Vist jeg husker riktig ble denne godkjent senket med

Lykkke til med salget, dette må være norges råeste e21 8)

Det stemmer godkjent med winter senk står det;-)

Din bil er jo ganske så lik da :D

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...