m4rteinn Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Hei Lurer på om noen har prøvd Combox i en E60 LCI??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Mange, men tvilsomt at noen av de er her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4rteinn Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 ok. har lyst til å prøve, men er litt usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Har du CIC? Isåfall trenger du dette først. Videre må denne ha "riktig" software-versjon, du må bytte kontakt og bytte om noen ledninger på kontakten til bluetooth-modulen samt trekke noen ledninger frem. I tillegg må dette kodes med noen filer fra e90 (som igjen må kobles sammen med filer fra e60) siden e60 aldri kom med dette fra fabrikk. Ikke noe problem, men litt småputtel. Bare til å hoppe i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4rteinn Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Takk for svar. jeg tror jeg har CIC men skal sjekke det opp, bilen har den nye typen Navi Proff samme som i F10. hadde egentlig lyst på å ha Connected drive i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Om du har samme type navigasjon (og denne er professional) som F10 har du nok CIC ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4rteinn Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 ja jeg har samme type Navi Proff som F10. hva mer trenger jeg for å kunne bruke Combox? kjennskap til noen som gjør det? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Hva som trengs skrev jeg jo lengre opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4rteinn Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 takk svar har du kjennskap til noen som gjør det i nærheten av oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Aner ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå