ZhilleN Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Skrevet Januar 3, 2013 Planene til helga : - Sette på eksos fra kat. ( 2.5" ) "Dieseltut" - Sveise ferdig rørskjøter på buret - Sette i OMP rattet i semsket skinn - Lakkere Motorsportvinga og lage flap
Kimmey Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Planene til helga : - Sette på eksos fra kat. ( 2.5" ) - Sveise ferdig rørskjøter på buret - Sette i OMP rattet i semsket skinn - Lakkere Motorsportvinga og lage flap Lover du mange picz? Må se mere av buret ditt også!
ZhilleN Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Skrevet Januar 3, 2013 Ja skal ta med speilrefleksen så det blir bedre kvalitet, skal ta masse bilder
ZhilleN Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Skrevet Januar 5, 2013 Da har jeg jaggu fått gjort litt i dag også, tilpasset bakre stengene til buret, de som går fra hjulkassene og til topp av hovedbøylen, fikk også sveiset inn forsterkningsplater til hjulkasser og gulv, platene er 12x10 cm 3mm bred, oppå disse kommer noen 8x8 3mm plater som blir sveiset fast i bundplatene, i tillegg 3 stk bolter, dette kommer jeg med mere info om senere. I morgen blir planen og sveise resten av bur, bare litt som gjenstår foreløpig, dette kommer det mere info om i morgen, i tillegg sveise på resten av katbacken min som jeg selv har customized, blir spennende og høre lyden i denne i morgen! Montering av ratt blir det ikke, siden jeg mangler rattnav, men kommer fortløpende! Ellers blir det litt opprydding i ledningsnett når buret er på plass, i tillegg til litt småtterier Litt bilder fra dagens økt : her kommer da forsterkningsplatene i hjulkassene Slipt klart til platen, ferdig målt opp og tilpasset. her brukte jeg drill og kuse Ferdig sveiset plate, begynte i bånd av platen, varmet den så opp med gassbrenner, og bøyde platen dit den skulle være Så sprayetvjeg litt sinkspray på platene som skal være på topp, dette er viktig så det ikke ruster mellom platene Større update i morra med speilrefleksen, disse er tatt med s2 tlf derfor kvaliteten Fikk gjort litt mer også, men dette komner i morgen
ZhilleN Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Skrevet Januar 5, 2013 Glemte og nevne at jeg sveiser ikke med ordentlig utstyr, dette er med gas i tråden Ønsker og få kjøpt med gassflaske og mig apparat, hvis noen har, skrik ut!!
haybimmsen Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Dette blir tøft! Kan jeg få kjøpe klimaen din? hehe
Henrik... Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 egentlig ganske kult prosjekt, får holde øya oppe litt her ja ingen grunn til å spare på bildene
ZhilleN Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Skrevet Januar 6, 2013 Da ble det litt bilder igjen, fått på plass buret, nå er det bare og bolte som gjenstår. Fikk også på eksosen, 2.5" rakrør fra kat, ble veldig overraska over hvor bra lyd det ga! Fruen var så snill og hjalp meg med og montere hovedlykter fra gamlebimmern, så da ble det gule lamin x på fjernlys, meget fornøyd! Såklart litt bilder : Liten oversikt gjennom luka Sveiset på plass midtstanga Gul laminx på fjernlysreflektora Flere bilder fra kveldens økt kommer i morgen, nå er det natta
ZhilleN Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Skrevet Januar 6, 2013 NB : bilde nr 2 er ikke midtstanga sveiset fast, kommer bilde av dette i morgen
Kimmey Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 Bra arbeid Sindre! knallgøy å se flere bilder av buret! Vanskelig å montere? mye tilpasninger?
ZhilleN Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Skrevet Januar 6, 2013 Takk takk!! hyggelig og høre Litt knot med hovedbøyla var det, men når jeg fikk på srøttestaga som går til front ble alt mye lettere, en ting man må være klar over er at rørene kan krympe, det har det gjort på skråstagene bak, lurt og stive opp med en 2"4 mellom hovedbøyla. Er ganske kurrant og sveise, kommer flere bilder i dag skal ta litt bilder av buret
ZhilleN Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Skrevet Januar 6, 2013 Ja da ble det litt bilder her igjen, er ikke veldig mye spennende men fikk på eksosanlegget, og gjort klar buret til og boltes, har kjøpt isdekk også som kommer på org 15" bbs felger Nødløsning på bila da vi trengte felga som får isdekk Står klart til og boltes Ble rør her også gitt, rakrør catback, ble grom lyd Førerplassen, her blir org ratt byttet ut med omp ratt med boss
ZhilleN Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Skrevet Januar 7, 2013 Ja er godt og være ferdig med buret, bygger på mer på buret til våren, tillegg må jeg ha ut motor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå