Gå til innhold

Sindre's E36 Coupe 325 isbilProsjekt Filmsnutt s.6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planene til helga :

- Sette på eksos fra kat. ( 2.5" ) "Dieseltut"

- Sveise ferdig rørskjøter på buret

- Sette i OMP rattet i semsket skinn

- Lakkere Motorsportvinga og lage flap :)

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Planene til helga :

- Sette på eksos fra kat. ( 2.5" )

- Sveise ferdig rørskjøter på buret

- Sette i OMP rattet i semsket skinn

- Lakkere Motorsportvinga og lage flap :)

Lover du mange picz? :P Må se mere av buret ditt også! :)

Skrevet

Da har jeg jaggu fått gjort litt i dag også, tilpasset bakre stengene til buret, de som går fra hjulkassene og til topp av hovedbøylen, fikk også sveiset inn forsterkningsplater til hjulkasser og gulv, platene er 12x10 cm 3mm bred, oppå disse kommer noen 8x8 3mm plater som blir sveiset fast i bundplatene, i tillegg 3 stk bolter, dette kommer jeg med mere info om senere.

I morgen blir planen og sveise resten av bur, bare litt som gjenstår foreløpig, dette kommer det mere info om i morgen, i tillegg sveise på resten av katbacken min som jeg selv har customized, blir spennende og høre lyden i denne i morgen!

Montering av ratt blir det ikke, siden jeg mangler rattnav, men kommer fortløpende!

Ellers blir det litt opprydding i ledningsnett når buret er på plass, i tillegg til litt småtterier :)

Litt bilder fra dagens økt :

beesuh.jpg

her kommer da forsterkningsplatene i hjulkassene

j8ffk9.jpg

Slipt klart til platen, ferdig målt opp og tilpasset. her brukte jeg drill og kuse :)

99hrew.jpg

Ferdig sveiset plate, begynte i bånd av platen, varmet den så opp med gassbrenner, og bøyde platen dit den skulle være

2dm85qu.jpg

Så sprayetvjeg litt sinkspray på platene som skal være på topp, dette er viktig så det ikke ruster mellom platene

2m76mp1.jpg

Større update i morra med speilrefleksen, disse er tatt med s2 tlf derfor kvaliteten :)

Fikk gjort litt mer også, men dette komner i morgen :)

Skrevet

Glemte og nevne at jeg sveiser ikke med ordentlig utstyr, dette er med gas i tråden :P

Ønsker og få kjøpt med gassflaske og mig apparat, hvis noen har, skrik ut!! :)

Skrevet

Da ble det litt bilder igjen, fått på plass buret, nå er det bare og bolte som gjenstår.

Fikk også på eksosen, 2.5" rakrør fra kat, ble veldig overraska over hvor bra lyd det ga!

Fruen var så snill og hjalp meg med og montere hovedlykter fra gamlebimmern, så da ble

det gule lamin x på fjernlys, meget fornøyd!

Såklart litt bilder :

Liten oversikt gjennom luka :)

ojqopg.jpg

Sveiset på plass midtstanga

2hhk3h5.jpg

Gul laminx på fjernlysreflektora

303lpbb.jpg

Flere bilder fra kveldens økt kommer i morgen, nå er det natta :D

Skrevet

Takk takk!! :) hyggelig og høre

Litt knot med hovedbøyla var det, men når jeg fikk på srøttestaga som går til front ble alt mye lettere, en ting man må være klar over er at rørene kan krympe, det har det gjort på skråstagene bak, lurt og stive opp med en 2"4 mellom hovedbøyla. Er ganske kurrant og sveise, kommer flere bilder i dag skal ta litt bilder av buret ;)

Skrevet

Ja da ble det litt bilder her igjen, er ikke veldig mye spennende men fikk på eksosanlegget, og gjort klar buret til og boltes, har kjøpt isdekk også som kommer på org 15" bbs felger :)

Nødløsning på bila da vi trengte felga som får isdekk :lol:

2h3944w.jpg

Står klart til og boltes :)

34rc379.jpg

Ble rør her også gitt, rakrør catback, ble grom lyd :shock:

idy929.jpg

Førerplassen, her blir org ratt byttet ut med omp ratt med boss :)

5nvn9t.jpg

Skrevet

Ja er godt og være ferdig med buret, bygger på mer på buret til våren, tillegg må jeg ha ut motor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...