Gå til innhold

Sindre's E36 Coupe 325 isbilProsjekt Filmsnutt s.6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da hat vi fått testet bila på isen og alt fungerte topp!

Lørdag : begynte kjøringen halv ett grunnet litt som gjenstod på bila, kom opp på isen der var det utrolig kaldt! Begynte og blåse sur vind når vi kom, i tillegg var det nærmere 20 blå men det brøy vi oss ikke særlig mye om, vi skulle kjøre! fyrte opp bål og fikk begynt og grille og få litt varme.

Etter noen timer kommer det noen nordmenn, de samme som kjørte i fjord.

En E36 coupe med v8 lexusturbomotor, en hvit skyline, og to omegaer, hyggelig at det dukker opp folk med litt power!

Søndag : kom avgårde nokså tidlig, begynte og kjøre rundt halv tolv på dagen og med et fantastisk vær begynte dagen utrolig bra!

De samme mordmennene var der, i tillegg til 3 gromme audier, ene var det 800bhp og han kjørte på lite trykk (1,5) bar :roll: kjører til vanlig på 2,5 bar..!!

Denne dagen var også vellyket med temperaturer ned mot 10 minus og knallsol, dette var en herlig dag!

Bilder og videoer kommer, må redigeres litt først :D

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Så utrolig fett! Godt at du har fått det til såpass fort da. Kan bli spennende med videre motorplaner :D Kjørte du med ispigg også? faen, jeg vil også ha is/vinterbil og sladde med :,( haha!

Håper du har redigert i hele natt xD

Skrevet
Så utrolig fett! Godt at du har fått det til såpass fort da. Kan bli spennende med videre motorplaner :D Kjørte du med ispigg også? faen, jeg vil også ha is/vinterbil og sladde med :,( haha!

Ja synes alt gikk ganske så fort, i tillegg til at det holdt utrolig bra! :)

Motorplanene er i boks for neste sesong, så det blir spennende!

i tillegg blir bilen hvit med svart tak, lakkerer bilen til våren/ sommeren, må bytte ut begge hjulbuene bak da dette er bare rustfiller..

kjørte med Pirelli 205/55/15 ispigg, satt utrolig godt! er tøft og ha en bil som man kan bruke litt, hehe :)

Skrevet

Ja synes alt gikk ganske så fort, i tillegg til at det holdt utrolig bra! :)

Motorplanene er i boks for neste sesong, så det blir spennende!

i tillegg blir bilen hvit med svart tak, lakkerer bilen til våren/ sommeren, må bytte ut begge hjulbuene bak da dette er bare rustfiller..

kjørte med Pirelli 205/55/15 ispigg, satt utrolig godt! er tøft og ha en bil som man kan bruke litt, hehe :)

Hvit med svart tak er ikke feil! Alpinhvit da vel? :P Du skal ikke bare fyre på noen feite flares på buene og breiere hjul? :D hehe!

Skrevet

Ja blir alpinhvit :)

Har 15 bbs krysseikefelger som jeg bruker, meget fornøyd med de egentlig.

Flares blir det ikke noe av, men har lyst på wisefab da så :D

Skrevet

Laster opp en film nå, kommer maaange flere, redigerer på de andre dette er filming fra pitstopen :)

Jeg kjører til slutt her på denne filmen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...