EivindG Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindG Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Siste pris 60000,- blir avskiltet 5nov og blir tatt av nettet. M5`n kan ikkje kjøres noe sted sånn som den er nå pga det står sommerdekk på den. eg har dekkene men de må på felgene som står på bilen koster 400,-evt for å få de lagt om rett borte i gata. men eg legger de ikkje om bare for å vise bilen, men kan få de lagt om vis bilen er solgt. Vis eg skal ha bilen blir den avregistrert og ikkje brukt før våren. MVH Eivind PS: ikke kast vekk tiden min vis du ikke har tenkt å handle, dette er løp og kjøp pris. ikke komme med forstørrelseglass og undersøke delepriser på Bravaria pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindG Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 bilen er nå solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå