EivindG Posted September 12, 2012 Posted September 12, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37738429 bare å ta kontakt på mail vis det skulle være noe. MVH Eivind
EivindG Posted September 14, 2012 Author Posted September 14, 2012 kan være intr. i e39 stasjonsvogn. grønne skilter hadde vært helt topp!!
EivindG Posted September 19, 2012 Author Posted September 19, 2012 vis noen syntes prisen ikkje står i stil så går det jo ann å komme med bud, men husk nå en ting e34 ikkje godkjent ombygget ligger på ca50000kr. da bør det koste en del mer å kjøpe en som er godkjent!!
Danniboy Posted October 10, 2012 Posted October 10, 2012 det kan være det er noen som blir litt avskrekket av den lange listen med feil hvis du kanskje fikser noen av de så er det mer interesse?
EivindG Posted October 13, 2012 Author Posted October 13, 2012 det kan være det er noen som blir litt avskrekket av den lange listen med feil hvis du kanskje fikser noen av de så er det mer interesse? ja ser den, har kjøpt meg en 520d nå, så har satt ned prisen til 65000,- det burde nå være overkommelig.
EivindG Posted October 17, 2012 Author Posted October 17, 2012 opp, er åpen for bud. ser helst å bli kvitt den før vinteren, eg har nok å styre på med om eg ikkje skal ha denne bilen også..
raynik Posted October 17, 2012 Posted October 17, 2012 Hei..har du muligheter å vise bilen på Ågotnes ? Kommer dit i dag, blir der i 3 uker.
EivindG Posted October 17, 2012 Author Posted October 17, 2012 Hei..har du muligheter å vise bilen på Ågotnes ? Kommer dit i dag, blir der i 3 uker. det har eg men ikkje på 14 dager, men da har eg tid.
E39_Cato Posted October 17, 2012 Posted October 17, 2012 hadde lett handla om jeg hadde fått solgt c klassen min..er på jakt etter M5.. du har den enda?
raynik Posted October 17, 2012 Posted October 17, 2012 Hei..har du muligheter å vise bilen på Ågotnes ? Kommer dit i dag, blir der i 3 uker. det har eg men ikkje på 14 dager, men da har eg tid. Oki..men passer bra d, gi en lyd når du har mulighet..er interisert. Er du på jobb offshore? Eller kan jeg evt komme å se på bilen?
EivindG Posted October 18, 2012 Author Posted October 18, 2012 hadde lett handla om jeg hadde fått solgt c klassen min..er på jakt etter M5.. du har den enda? Bilen har eg ennå, kommer selvfølgelig til å oppdatere når den er solgt.
EivindG Posted October 18, 2012 Author Posted October 18, 2012 Hei..har du muligheter å vise bilen på Ågotnes ? Kommer dit i dag, blir der i 3 uker. det har eg men ikkje på 14 dager, men da har eg tid. Oki..men passer bra d, gi en lyd når du har mulighet..er interisert. Er du på jobb offshore? Eller kan jeg evt komme å se på bilen? Eg er ikkje hjemme nei, bilen kan vises tidligst om 12 dager. kan jo legge til at bilen står innelåst også. så det er faktisk ingen mulighet å se den.
raynik Posted October 18, 2012 Posted October 18, 2012 Oki...supert... ta kontakt når du er hjemme igjen.
EivindG Posted October 18, 2012 Author Posted October 18, 2012 Oki...supert... ta kontakt når du er hjemme igjen. send meg navn og nr du på PM så tar vi det der ifra.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now