Jump to content

Nyttig tips når man skal løsne demper på E46 spindeler.


Recommended Posts

Posted

Har hatt en del folk som må kjøpe spindler av meg, da de knekker bolten når de skal bytte demperne.

Så her kommer et lite tips.

Dette gjelder også mange andre ting som sitter som f.

Man MÅ varme rundt bolten, så litt opp, og tilbake, så mye WD 40 og ev muttertrekker eller helst noe du har kontroll med. Kommer den ikke, varm på nytt og mere. Lykke til :D

379rorwbzdhighpj3bne.jpg

9bg6aj6qj0hedfmo1w6g.jpg

Posted

Et annet tips dersom den skulle knekke:

Kapp den i midten, og sveis på en mutter på motsatt side, og skru den ut igjen motsatt vei.

Det er bare gjenger på den ene halvparten.

Posted

Bra tips. Skikkelig drittpatent det der. Så utrolig mye greiere med gjennomgående bolt og mutter som "alle andre" har!

Foretrekker å bruke induksjonsvarmer jeg da :wink:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...